Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
AKCJA PROMOCYJNA - 49% ROSSMANN / MÓJ KOSZYK

AKCJA PROMOCYJNA - 49% ROSSMANN / MÓJ KOSZYK

Już od 20 kwietnia trwa akcja promocyjna - 49% w Rossmannie i jak wiadomo istne szaleństwo trwa :) Od 20 kwietnia obowiązywała promocja na kosmetyki do twarzy, od 26 kwietnia rozpoczęła się promocja na oczy, natomiast od 4 maja będzie obowiązywać na usta i paznokcie.
Zapewne każda z nas na coś się skusiła, bo nie ma co czarować takie promocje przyciągają. Ja starałam się nie szaleć i do mojego koszyka wpadło niewiele ;) 
Jedne już przetestowane wcześniej, lubiane dlatego też ponownie wybrane inne pierwszy raz u mnie:) 
Zapraszam!

KREDKA DO BRWI FM / BO BRWI SĄ OPRAWĄ NASZYCH OCZU

KREDKA DO BRWI FM / BO BRWI SĄ OPRAWĄ NASZYCH OCZU

Brwi to ważny element naszego makijażu, ale przyznaję się że kiedyś tak naprawdę pomijałam je, nie miałam żadnego kosmetyku przeznaczonego specjalnie do nich. 
I to był wielki błąd bo teraz z upływem czasu widzę co dają pięknie wymodelowane brwi. Całkowicie zmieniają wygląd naszej twarzy, to taka piękna oprawa dla oczu.

Aktualnie przywiązuję do nich wielką wagę i dzisiaj przychodzę do Was z kosmetykiem do tej partii twarzy ;) Automatyczna kredka do brwi od FM to kosmetyk wart uwagi ;) 
Mam już z 3 sztukę i nie wiem czemu tak późno pojawia się o niej wpis ;) 
Zapraszam!

APLIKACJA SHOWROOMPRIVE / ZAKUPY PRZEZ TELEFON

APLIKACJA SHOWROOMPRIVE / ZAKUPY PRZEZ TELEFON

Hej hej!
Minął już jakiś czas kiedy to miałam możliwość przetestować dzięki Ofeminin aplikację Showroomprive 
Czemu tak późno przychodzę z recenzją? Chciałam poczekać aż dojdzie do mnie zamówienie które dzięki niej złożyłam. Wtedy zdecydowanie będzie pełniejszy obraz jak działa ten cały proces, ile czasu trwa i czy po drodze występują jakieś komplikacje ;) 
Tak więc zapraszam, bo już wszystko wiem ;) 


NIVEA PROTECT&CARE / NOWA LINIA / KULTOWY ZAPACH

NIVEA PROTECT&CARE / NOWA LINIA / KULTOWY ZAPACH

Nivea wypuściło nową linię antyperspirantów protect&care które mają zapewniać nam 48 - godzinną ochronę, jak i też pielęgnować przy zachowaniu kultowego zapachu NIVEA.
Testować miałam przyjemność dzięki Ofeminin 
Antyperspirant to chyba kosmetyk  który ma każda z nas, często sięgamy już po te sprawdzone i skuteczne, ale też po nowości ;) Ja zawsze testuję je z wielką ciekawością i tak było i tym razem.

BALSAM DO UST - MARIZA IDALIQ / USTA NA WYSOKI POŁYSK

BALSAM DO UST - MARIZA IDALIQ / USTA NA WYSOKI POŁYSK

Witajcie ;) 
Uwielbiam testować wszystko do ust tak więc recenzowanie produktów do ust to czysta radość. Jesteście ciekawi jak sprawdził się Balsam do ust Mariza Idaliq który miałam okazję testować dzięki TrustedCosmetics ?
Mariza jest to polska firma która ma sporo kosmetyków w swojej ofercie, jest ich gdzieś 400 pozycji;) Ja z Mariza posiadam jeszcze masło do ciała o którym niedługo będzie kolejny wpis :)
Zapraszam!

KREM NA DZIEŃ - KOSMETYK Z LINII LIRENE DERMA MATT / CZYLI WALKA Z NIEDOSKONAŁOŚCIAMI

KREM NA DZIEŃ - KOSMETYK Z LINII LIRENE DERMA MATT / CZYLI WALKA Z NIEDOSKONAŁOŚCIAMI

Hej hej hej!
Przychodzę do was z recenzją pewnego kremu, dokładniej nowości od Lirene - Długotrwale matujący lekki krem nawilżający.
Jak już często o tym wspominam moja cera ma swoje kaprysy i czasami naprawdę ciężko jest mi sobie poradzić z wypryskami. Od jakiegoś czasu miałam ten gorszy czas, kiedy to każdego dnia pojawiało się coś na buzi, w najmniej oczekiwanych momentach. 
Nie łatwa to walka, którą toczę tak naprawdę już z 10 lat. Raz jest lepiej raz gorzej, ale i bywają momenty kiedy moja cera jest wręcz idealna i w takich momentach chciała bym zatrzymać czas :) 
Jeżeli jesteście ciekawi jak spisał się ten krem to zapraszam!

BALSAMY DO UST LAURA CONTI / CZY SĄ TAK FAJNE NA JAKIE WYGLĄDAJĄ ?

BALSAMY DO UST LAURA CONTI / CZY SĄ TAK FAJNE NA JAKIE WYGLĄDAJĄ ?

Pomadki i balsamy do ust to chyba produkt który każda z nas ma w torebce czy w kieszeni :) 
U mnie koniecznie zawsze musi być pod ręką, gdyż lubię się nimi miziać co jakiś czas. Dzięki temu moje usta są w dobrej kondycji :)
Balsamy Laura Conti jeżeli chodzi o sam design to prezentują się bardzo fajnie, a prócz produktu który ma pielęgnować usta mamy też fajny gadżet ;) 
Ja bardzo lubię kosmetyki które nie tylko spełniają swoje zadania ale też takie które fajnie się prezentują. Tym bardziej jeżeli chodzi o kosmetyki które często ze sobą zabieram. 

GARNIER NEO DRY MIST - FLORAL TOUCH / NOWOŚĆ OD GARNIER CZY ZACHWYCA?

GARNIER NEO DRY MIST - FLORAL TOUCH / NOWOŚĆ OD GARNIER CZY ZACHWYCA?

Od niedawna testuję nowość od Garnier - Antyperspirant NEO Dry Mist w wersji Floral Touch.
Ten sam zapach miałam już możliwość testować wcześniej i przyznaję ta wersja zapachowa bardzo przypadła mi do gustu :) Zainteresowanych odsyłam do recenzji TU
Antyperspirant otrzymałam w ramach współpracy na portalu Ofeminin.
Jak można zauważyć ten antyperspirant różni się jednym elementem od tych standardowych i jak dla mnie był to dość intrygujący fakt  :) Jego aplikator jest dość nietypowy ;)
Do testów podeszłam z miłą chęcią tym bardziej że polubiłam antyperspiranty Garnier.

PILOMAX / PIELĘGNACJA I REGENERACJA WŁOSY CIEMNE / 2 KROKI PIELĘGNACJI I 3 REGENERACJI

PILOMAX / PIELĘGNACJA I REGENERACJA WŁOSY CIEMNE / 2 KROKI PIELĘGNACJI I 3 REGENERACJI

Właśnie dobiłam końca całego pudełka od Pilomax Pielęgnacja i Regeneracja Włosów Farbowanych Ciemnych które otrzymałam w ramach testów od TrustedCosmetics  
Jako że moje włosy od jakiegoś czasu z bardzo jasnego blondu stały się brązowe takie kosmetyki w pielęgnacji są bardzo pożądane. 
Kto farbował włosy kiedyś na bardzo jasne blondy, tym bardziej bardzo długo, wie jak włosy na tym cierpią. U mnie przyszedł ten moment kiedy postanowiłam przybliżyć się do swojego naturalnego koloru, czyli brązu i dać moim włosom odpocząć i się zregenerować. 
Do testów podeszłam z dużą nadzieją, że ten zestaw pozwoli chodź w małym stopniu poprawić kondycję moich włosów. Ciekawi? Zapraszam! 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Miki , Blogger