L'OREAL PARIS BOTANICALS FRESH CARE / NOWOŚCI DO WŁOSÓW - KURACJA WZMACNIAJĄCA Z KOLENDRĄ



L'Oreal wypuściło nową linię kosmetyków do włosów BOTANICAL Fresh Care 
Kosmetyki są bardzo interesujące wizualnie, mnie osobiście bardzo zaintrygowały kiedy je zobaczyłam pierwszy raz.  
O tej serii możemy usłyszeć:

Produkty są owocem kilkuletniej pracy kosmetologów, perfumiarzy i chemików w laboratoriach L'Oreal Paris. Wszystkie składniki kosmetyków są najwyższej jakości, nie ma wśród nich parabenów, silikonów i sztucznych barwników. Aby zastąpić silikony naukowcy stworzyli specjalny kompleks oparty na oleju kokosowym i sojowym, który nie powoduje przetłuszczania włosów a nadaje im naturalny, lekki wygląd.

To prawda kosmetyki te nie zawierają parabenów, sylikonów czy sztucznych barwników, ale ich skład nie jest taki cudowny jak by to sugerowała butelka i sama nazwa ;) 
Jeżeli chodzi o kosmetyki do włosów to nie wystrzegam się jakoś usilnie produktów drogeryjnych, gdyż nie miewam problemów typu łupież, swędzenie głowy czy inne podrażnienia. 
Ja wybrałam gamę z kolendrą. która przeznaczona jest do włosów osłabionych i delikatnych.  

Produkty jakie posiadam to szampon, balsam pielęgnacyjny i najbardziej intrygujący kosmetyk z tej trójki eliksir wzmacniający. 

OD PRODUCENTA
_____________________________________________
Wzmacniaj swoje włosy od nasady aż po same końce. Zapobiegaj rozdwajaniu się końcówek i łamliwości włosów.
Botanicals Fresh Care ma dla Ciebie rewelacyjne remedium, zainspirowane tradycyjną medycyną
i poddane ekologicznym procesom chemicznym. Połączony z naszym podstawowym kompleksem, olej z kolendry naprawdę czyni cuda.
Ta linia produktów zawiera wiele składników odżywczych i wzmacnia zniszczone włosy. Szampon
z ultralekką pianą delikatnie je pielęgnuje. Dodaj do tego maskę, a ilość łamliwych włosów znacząco się zmniejszy. W dodatku badania L’Oréal wykazują rewelacyjne działanie eliksiru wzmacniającego.
To naturalny preparat zwiększający naturalną moc Twoich włosów. I jeszcze ten świeży, lekki zapach!
Dzięki gamie z kolendrą delikatne włosy nie będą już łamliwe, a suszenie ich suszarką przestanie być codziennym utrapieniem. Czas wreszcie powiedzieć „nie”!

Szampon pielęgnacyjny Kolendra
Idealny do włosów osłabionych. Szampon pielęgnacyjny Botanicals Fresh Care z kolendrą łączy kompozycję botanicznych esencji z olejem z nasion kolendry.
Finezyjny zapach z lekkimi, świeżymi nutami. Dominuje kolendra, uzupełniona pikantnymi nutami górnymi (pieprz i eukaliptus), zabierając Ciebie i Twoje włosy w aromatyczną podróż!
Zalety: Szampon pielęgnacyjny Botanicals Fresh Care z kolendrą pozostawia Twoje włosy mocniejsze i zregenerowane, otulone świeżym, energetyzującym aromatem. Wierzymy, że stworzyliśmy idealne rozwiązanie dla osłabionych włosów. 
Nasze zobowiązania: 
Nasz szampon wzmacniający nie zawiera silikonów, parabenów i sztucznych barwników.
Nasze opakowania są w 100% wykonane z przetwarzanych materiałów PET (z wyjątkiem barwnika) i po użyciu mogą być łatwo poddane recyklingowi – upewnij się, że tak właśnie zrobisz!

Balsam pielęgnacyjny Kolendra
Zalety: Balsam pielęgnacyjny Botanicals Fresh Care z kolendrą pomaga rozplątać kosmyki i odżywia Twoje włosy, pozostawiając je mocniejsze i zregenerowane, otulone świeżym, energetyzującym aromatem. Wierzymy, że stworzyliśmy idealne rozwiązanie dla osłabionych włosów.
Sposób użycia: Pozostaw balsam pielęgnacyjny Botanicals Fresh Care z kolendrą przez dwie minuty na całej długości włosów. Następnie rozczesz włosy palcami i po prostu ciesz się ich orzeźwiającym, energetyzującym zapachem.

Eliksir wzmacniający Kolendra
Zalety: Eliksir wzmacniający Botanicals Fresh Care z kolendrą to wyjątkowa preparat bez spłukiwania, który chroni Twoje włosy przed codziennymi, szkodliwymi czynnikami, jednocześnie wzmacniając końce włosów. A przy tym ma świeży, energetyzujący aromat.
Sposób użycia: Nałóż kilka kropli eliksiru wzmacniającego Botanicals Fresh Care z kolendrą na mokre lub suche włosy, w dowolnym momencie w ciągu dnia




Koniecznie zacznę od zapachu tej gamy kosmetyków, bo zapach jest nietuzinkowy...inny i ciekawy, przyjemny. 
Oczywiście zapach to kwestia gustu, każdy lubi co innego, ale te kosmetyki z kolendrą pachną naprawdę ciekawie, ziołowo i całkiem intensywnie, gdzie pozostaje on nawet na włosach przez jakiś czas. Zapewne w dużej mierze, owy zapach na włosach utrzymuje się dzięki eliksirowi, który to jako ostatni aplikuję w małej ilości. 



Bardzo fajnie że szampon mieści się w butelce z pompką, przez co używanie go pod prysznicem jest bardzo komfortowe, bardzo lubię takie rozwiązania. 
Szampon Botanicals Fresh Care z Kolendrą, jak wspomniałam pachnie wyraźnie i ziołowo, dla nie to naprawdę przyjemny zapach. 
Świetnie się pieni, więc nie trzeba dużo na jedno umycie moich średniej długości włosów. 
Szampon powinien jak dla mnie dobrze oczyszczać, nie plątać włosów i nie robić z nich sianka, i ten produkt spisuje się tutaj wzorowo w tej kwestii. 
Włosy są dobrze oczyszczone, nie przesuszone i nie mam problemu z ich rozczesaniem nawet bez odżywki. 
Musze nawet pokusić się o stwierdzenie, że szampon stosowany jedynie z samym eliksirem z tej serii sprawia że moje włosy są dłużej świeże. To lubię ;) 



Balsam pielęgnacyjny z kolendrą natomiast zamknięty jak widać w tubce, która nie jest za twarda, więc nie ma problemów z wydobyciem kosmetyku. 
Jest on dość treściwy i gęsty, przez co w sumie nie trzeba go dość wiele, a i ja staram się go nakładać nie na całej długości a jedynie od 3/4 długości włosów. 
Włosy są gładkie po jego zastosowaniu, wyglądają zdrowo i idealnie się rozczesują.Podoba mi się że są "zdrowo dociążone". 
Oczywiście nieumiejętne nakładanie (zbyt duża ilość), może włosy obciążyć, więc zawsze trzeba tą idealną ilość dostosować do swoich włosów. 
Nie mogę na ten balsam narzekać, polubiłam się z nim ;) 





Eliksir jest tutaj chyba najbardziej intrygującym kosmetykiem, ze względu na swoją formę aplikacji - butelka z pipetą. Do tego w swoich zbiorach innego eliksiru do włosów nie posiadam. 
Sama konsystencja jest rzadka, koloru mlecznego. Nie ma problemu aplikacji poprzez pipetę, idealnie można dozować ilość kosmetyku. 


Kosmetyk nakładam w niewielkiej ilości na już lekko osuszone włosy ręcznikiem. Nie nakładam go dużo, naprawdę parę kropelek, które uprzednio rozsmarowuję delikatnie w dłoni. 
Eliksir świetnie wchłania się we włosy, nie pozostawia na nich żadnej tłustawej powłoki, i to dzięki niemu moje włosy utrzymują ten ziołowy zapach na dłużej. 
Nie obciąża, ba...tak jak wspomniałam wcześniej w duecie z szamponem przedłuża ich świeżość. Tak więc kiedy chcę by moje włosy były dłużej odświeżone, pomijam balsam i stosuję tylko ten eliksir plus szampon. 

Eliksir ja pisze producent ma za zadanie chronić włosy , przed czynnikami zewnętrznymi, które to naszym włosom nie służą. Ja sięgam po niego z wielką przyjemnością, naprawdę bardzo przyjemny kosmetyk. 
Co prawda nie stosowałam na suche włosy, jakoś zawsze najwygodniej używać mi go na włosy wilgotne. 
Myślę że jeżeli chodzi o wydajność to starczy na sporo czasu, bo nie używamy go w dużej ilości. 


Podsumowując produkty na moich włosach spisały się naprawdę dobrze, najbardziej polubiłam duet szampon plus eliksir. 
Oczywiście moje włosy nie są z tych mega wymagających i nie miewam większych problemów skóry głowy itp. Nie wiem jak spisywał by się u osób bardziej wrażliwych, bo jednak mimo tego BOTANICALS, tej pięknej szaty graficznej niczym z zielonej Amazonki, nie są to produkty naturalne. 
Są tutaj w składzie substancje, które nie są cudowne mimo wszystko.  Sam tytułowy składnik jak olejek z kolendry jest w składzie całkiem daleko, gdzie wyprzedza go znacznie Benzyl Alkohol.Tak więc bardziej wrażliwe osoby, niech mają to na uwadze i nie zwiedzie ich wygląd ;) 

Ale mimo tegoż składu u mnie fajnie się spisują i nie mogę narzekać. Co do wzmocnienia, póki co nie zaobserwowałam niestety nic, więc stosuję dalej, a sięgam bardzo chętnie bo włosy po nich ładnie mi się układają ;) 


Znacie gamę tych produktów od L'Oreal? Może mieliście styczność chociaż z jednym z tych kosmetyków z innej gamy? 

Monika




51 komentarzy:

  1. W swoich kosmetycznych zbiorach L'Oreal widnieje tylko w kolorówce. W pielęgnacji czy to ciała czy włosów raczej mało mam kosmetyków tej firmy. Te trio mnie ciekawi, a jego wygląd nie przypomina mi kosmetyków L'Oreal, co jest miłą odmianą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj zdecydowanie wyglądem znacznie odbiega od swoich tradycyjnych kosmetyków. To jest przez to dość interesujące i zapewne przyciąga.

      Usuń
  2. Eliksir najbardziej mnie zaciekawił, brzmi naprawdę dobrze.Muszę się na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie bardziej nietuzinkowy produkt ;)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa seria, chętnie wypróbuję na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że warto zobaczyć jak się spisze ;)

      Usuń
  4. Brzmi fajnie i opakowania mnie jakoś mocno przyciągają do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne tak i miało być w myśl producenta ;)

      Usuń
  5. Ciekawa ta kuracja. Przydała by mi się ta seria kosmetyków. Muszę zastanowić się nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się rozejrzeć ;) Może na jakąś promocję się trafi ;)

      Usuń
  6. Kosmetyki widziałam w Rossmannie, ale nie zwróciłam na nie większej uwagi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie rzucają się w oczy dość intensywnie ;)

      Usuń
  7. Ja jakoś nie przepadam za L'Oreal, średnio się u mnie spisują, ale może skuszę się na te produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może warto sprawdzić na sobie chociaż z jeden produkt ;)

      Usuń
  8. Produkty z kolendrą, ciekawe rozwiązanie. Ale to co z natury jest najlepsze. Ciekawa jestem jak pachnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda produkty z naturą dużo wspólnego nie mają, no składy delikatnie lepsze, ale warto sprawdzić zawsze na swoich kudełkach.
      U mnie jeżeli chodzi o kosmetyki do włosów nie jestem tak restrykcyjna ;)

      Usuń
  9. Ciekawa seria, zwłaszcza eliksir mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  10. "zdrowo dociążone"- właśnie taki efekt lubię i tego też potrzebują moje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś już słyszałam o tej serii, ale nie miałam okazji jeszcze używać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam jeszcze o tej serii, ale przydałąby mi sie taka esencja do włosoów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem zapachu :) To i tak dobrze, że się włosy ładnie układają, to już coś! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach bardzo nietuzinkowy i jak dla mnie naprawdę super ;)

      Usuń
  14. O, akurat jestem ciekawa tej serii:) mi Loreal służy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Seria ciekawa, aczkolwiek u mnie produkty z L'oreal słabo się spisują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo każdemu służy co innego, ale może akurat ta seria inaczej by się spisała.

      Usuń
  16. Ciekawią mnie te produkty, ale na razie nie kupuję, a kończę to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o tym ;) U mnie też jeszcze czeka sporo na sprawdzenie ;)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Jak pierwszy raz zobaczyłam to też byłam mega zaintrygowana.

      Usuń
  18. Myślę, że Loreal idzie w dobrą stronę z składami. Ja czekam tylko aż wprowadzą serie kosmetyków bardziej naturalną:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta seria jest w mojej głowie... muszę się za nią rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać produkty budzą spore zainteresowanie ;)

      Usuń
  20. Nie miałam jeszcze żadnego szamponu ani innego produktu do pielęgnacji włosów tej marki... ta seria wygląda naprawdę kusząco; -)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wizualnie bardzo kusi ;) Jest całkiem inna jak ich tradycyjne kosmetyki.

      Usuń
  21. Ale piękne zdjęcia :) Do mnie też te zestaw trafił i opakowania mnie urzekły, o ile szampon w moim wypadku to porażka tak reszta - cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a ja szampon bardzo polubiłam tym bardziej w duecie z eliksirem. Jeżeli miała bym postawić z tego trio coś na 3 miejscu to zapewne balsam ;)
      Jak widać każdemu może przypaść do gustu co innego ;)

      Usuń
  22. Bardzo zainteresowałaś mnie tą linią :) Powiem szczerze, że jeszcze się z nią nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie powinny już jakiś czas być ;)

      Usuń
  23. np prosze :) czyżby pierwszy produkt marki miał szansę pojawić się na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wtedy z wielką ochotą poczytam, cóż na jej temat powiesz ;)

      Usuń
  24. Nie potrafię sobie wyobrazić zapachu Ale działanie mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach bardzo fajny, jeżeli lubi się takie bardziej ziołowe ;)

      Usuń
  25. Ja jestem tym szamponem i odżywka oczarowana! Moje włosy po nim są leciutkie, mają objętość, nie przetłuszczają się i są naprawdę mega. Stosuję te produkty od niedawna, ale zobaczymy, jak sprawdzają się na dłuższą metę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger