KOLEJNY CIEKAWY SKLEP Z SUKIENKAMI / FormalDressAustralia



Tak wiec dalej brnąc w klimat weselny, imprezowy mam dla Was kolejny sklep w pięknymi sukniami, podobnie bajkowymi jak wcześniej. 
Tutaj natomiast skupię się bardziej na kolorze czarnym,bo chyba jest to kolor który zawsze będzie modny i nadzwyczaj elegancki. 

Czerń tak naprawdę to jeden z moich ulubionych kolorów, i nie ma co się doszukiwać w tym kolorze uwielbienia, że może lubi czerń bo i mam czarny charakter...nie nie, raczej fakt że czerń jest po prostu nadzwyczaj wyjątkowa i niezastąpiona. Nadzwyczaj cenię sobie czerń i mam troszkę ubrań w tym kolorku, a sukienka w czerni to obowiązek! Bo kiedy nie wiesz co założyć, mała czarna zawsze wybawi cię z opresji ;)
Zapraszam Was dzisiaj do sklepu FormalDressAustralia na przegląd sukienek!

 
BLACK FORMAL DRESSES
 
http://www.formaldressaustralia.com/a-line-lace-chiffon-scoop-neck-with-pleats-ankle-length-formal-dresses-formal020104154-p7627.html?utm_source=post&utm_medium=FDA227&utm_campaign=blog

Piękna czarna suknia, a co w niej najbardziej mnie urzeka to przepiękna koronka na samej górze. Strasznie podobają mi się sukienki z takim koronkowym wykończeniem. Ostatnio właśnie takiej z koronką poszukiwałam na nadchodzące wesela ;)


http://www.formaldressaustralia.com/a-line-halter-black-chiffon-with-beading-short-mini-wholesale-formal-dresses-formal020103485-p7219.html?utm_source=post&utm_medium=FDA227&utm_campaign=blog
Tutaj już w krótszej wersji, natomiast bardzo szykowna. Srebro i czerń zawsze udane połączenie! Można ulec złudzeniu że jest to oddzielnie bluzka i spódnica, a jednak to sukienka ;) 

http://www.formaldressaustralia.com/new-arrival-a-line-square-neckline-chiffon-ruffles-floor-length-backless-formal-dresses-formal020103026-p6736.html?utm_source=post&utm_medium=FDA227&utm_campaign=blog
Kolejna propozycja tym razem czerń w połączeniu z bielą ;) Pięknie się prezentuje, bardzo lekko i nie koniecznie jest to propozycja na dużą imprezę, bo śmiało można ją założyć na spotkanie ze znajomymi ;)  


http://www.formaldressaustralia.com/boutique-black-chiffon-ankle-length-lace-scoop-neck-formal-dresses-formal020102041-p5776.html?utm_source=post&utm_medium=FDA227&utm_campaign=blog

Ostatnia propozycja, bardzo subtelna i kobieca. Te białe plecenia wprowadzają tutaj dużo delikatności. Bardzo urocza sukienka.



Co myślicie o moich propozycjach? Lubicie czarne sukienki? 

Monika


 

21 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pierwsza sukieneczka z tą koronką na samej górze

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sukienki i bardzo interesująca strona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza sukienka jest przepiękna, idealna na każda okazję studniówkę, wesele, czy jakaś inną okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego sklepu, natomiast czarne sukienki uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie czerń też jak najbardziej, ale jednak jak jest ciepło to wolę letnie, wiosenne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za czernią, mam jedną sukienkę w tym kolorze tzw małą czarną i rzadko w niej bywam, mimo, że to klasyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne sukienki, najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta druga wersja jest niespotykana. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga suikienka jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się spodobały pierwsza i ostatnia - cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne ;) może by się znalazło coś na studniówkę (choć nie wiem, czy uda się jakoś przebić to co znalazłam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienki piękne ;) Szkoda, że nie na moją figurę :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger