DRESSLILY WISHLIST / TIME FOR THE BEACH!

Znacie już różnego rodzaju sklepy gdzie można stracić rachubę czasu w poszukiwaniu tych idealnych ubrań dla nas. Sukienki na lato, krótkie spodenki wpisujące się w aktualną modę czy też strój kąpielowy, by podkreślić co trzeba, bądź zakryć to i owo. Mam dla Was DRESSLILY WISHLIST i będą tu głównie stroje kąpielowe (ale nie tylko), bo ostatnio to ich najczęściej poszukiwałam i znalazłam tyle, że do tej pory nie mogę się zdecydować.

Tak więc zapraszam na przegląd here are the new arrival!
-------------------------------------------------------------------------

Piękny strój w kolorze czarnym z subtelnymi kwiatami. Czerń wyszczupla, a w tym wypadku również sam krój kryje to i owo. Moim zdaniem jest naprawdę śliczny!


----------------------------------------------------------------------------


Te tropikalne wzory mają coś w sobie, że za każdym razem kiedy je oglądam to zatrzymuję się na dłużej, z myślą....może zamówić i wprowadzić trochę tropików nad Biebrzańskie wody??
Sami powiedzcie, nie wygląda uroczo?


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Totalna moc koloru i prawdziwe lato! Nie da się przejść obojętnie. Wszechobecne ananasy komponują się w tym wydaniu  naprawdę fajnie! Ja jestem zauroczona tym strojem, chodź jest on dla bardziej odważnych ;)
  
 -----------------------------------------------------------------------------



Kolejna rzecz to raczej coś na strój, czyli kiedy przechadzamy się po plaży. Delikatny zwiewny materiał i te pomponiki kupiły mnie totalnie! Również jest do zamówienia w wersji czarnej.
------------------------------------------------------------------------
Jeżeli plaża to nie może obejść się bez pięknego okrągłego kocyka, by móc sobie przysiąść i złapać odrobinę słońca! Uwielbiam czerń i biel i jak dla mnie te dwa kolory zawsze wyglądają w duecie idealnie! Dla mnie piękny!


-------------------------------------------------------------------------

Kocham ten kolor sercem całym i nie mogę się mu oprzeć totalnie!! Każde ubranie w tym kolorze wydaje się być świetne, myślę że ten kolorek dodaje uroku każdemu wdzianku! 

Mam coś również z serii Top Fashionable women dresses. Piękna długa i zwiewna! W takich momentach rozpaczam nad tym, że jestem niska.

Slit Print Long Flowing Wrap Plunge Dress
-------------------------------------------------------------------
 

------------------------------------------------------------------------
Na sam koniec tych dobroci mam oczywiście torebkę, no bo przecież wiecie że je kocham! Jest naprawdę urocza, chodź szkoda że nie odrobinę większa, natomiast zastanawiam się nad jej zakupem i proszę Was o radę czy skusić się na nią, czy może coś bardziej klasycznego jak poniżej?? 


Scarf Metal Embellished Handbag
---------------------------------------------------------------
Tutaj mamy zdecydowanie większą pojemność, tak więc czeluści do przekopywania będzie więcej. Uroczy kolor, fajna kokardka. Mam mały dylemat i musicie mnie wspomóc w podjęciu decyzji. 


________________________________________________
 
Piękna malutka torebka, z pięknym kwiatowym zdobieniem. Bo małe jest piękne :)

Mam dla Was również kod zniżkowy - 12% mniej za zakupy.
KOD: DLNancy


Coś wpadło Wam w oko? Na co wy ostatnio polujecie? 

Monika❤ 







 

10 komentarzy:

  1. O raany! Te stroje kąpielowe są przepiękne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham te narzutki na strój

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne z podwyższonym stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne stroje! Te żółte majteczki to cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarny z wysokim stanem idealny na moją bliznę po cesarce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te tropikalne wzory zawsze mnie urzekają :D poklikałam kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne propozycje na cieplejsze dni. Wiosna powoli się rozkręca i z szafy wyciągamy ubrania bardziej kolorowe i zwiewne. Dobrze, że Polacy coraz bardziej otwierają się na kolor co można zauważyć na naszych ulicach.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger