KOLEJNA PRZESYŁKA OD FABERLIC / JEST SŁODKO I KOLOROWO!



Niedawno w moje rączki trafiła druga przesyłka od Faberlic, tym razem w przeuroczym malutkim pudełku, bardzo wiosennym, bo kwiecistym. Taki lekki powiew wiosny i ciepłe wspomnienia. Pudełko będzie idealne na drobną biżuterię. Przesyłka zawierała podobnie jak kolejnym razem cztery kosmetyki, zarówno te do pielęgnacji ciała jak i kolorówkę. zrobiło się słodko i owocowo również. Zapewne jesteście ciekawi co dokładnie znalazło się w środku, tak więc zapraszam Was serdecznie na przegląd pudełka!

Jako pierwszy kosmetyk który nie zmieścił się do pudełka i jest nim Nawilżający Suflet do ciała - Francuski deser
Opakowanie jest strasznie kuszące i ciężko się powstrzymać od otwarcia :) Ja bardzo lubię słodkie zapachy i liczyłam że ten powali mnie z nóg, a czy tak się stało opowiem innym razem, bo tak tak....poniuchałam ;)


Kolejny pachnący kosmetyk, tym razem do pielęgnacji rąk to Witaminowy Krem do rąk - Mango i Papaya No cóż, tutaj też silna wola nie poskutkowała i mój nos niebezpiecznie blisko zbliżył się do tej tubki ;) Wyglądem elektryzuje i sprawia, że ma się w głowie te świeże owoce, soczyste i pachnące. 


Teraz zagłębimy się w kolorówkę, i na pierwszy rzut idzie Błyszczyk do ust - Lustrzana objętość W zgrabnej tubce, pięknie różowy, ale czy się polubimy to zobaczymy, bo jak wiecie błyszczyki to nie są moje ulubione kosmetyki do ust. Tak więc jestem ciekawa jak będzie się spisywał, czy nie będzie się lepił i czy będzie dobrze wyglądał. 


Ostatni kosmetyk, również kolorówka to Wielofunkcyjny krem BB - Tlenowy blask. Czyli taki kosmetyk, który ma dopasować się do koloru skóry, ujednolicić jej koloryt i niby kryć niedoskonałości. No jestem bardzo ciekawa jak wywiąże się z tych obietnic. Ostatnio bardzo często sięgam po takie produkty, które tylko mają poprawić mój kolor cery, bo nie jest idealna, więc fajnie że taki kosmetyk tutaj się znalazł. Z ogromną przyjemnością go sprawdzę.



I to cała zawartość pięknego pudełka. myślę że jest ciekawie. jest coś co Wam wpadło najbardziej w oko? 


Monika❤ 


29 komentarzy:

  1. O mamo suflet wygląda obłędnie!.Jestem strasznie ciekawa jak się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kosmetyki i słodkie opakowania, ciekawe jak składy, na przykład tego sufletu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będzie recenzja pojawi się i skład.

      Usuń
  3. Bardzo fajna zawartość :) mam nadzieję, że na opakowaniach znajduje się opis po polsku

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawilżający suflet bardzo mnie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tego sufletu, opakowania urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, samo opakowanie bardzo przyciąga ;)

      Usuń
  6. Ten krem bb chyba najbardziej wpadł mi w oko, ale wszystko super! ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo interesujący kosmetyk, jako pierwszy poszedł do użycia ;)

      Usuń
  7. Lubię kosmetyki o zapachu mango, więc jestem ciekawa, jak spisze się krem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też jestem ciekawa tego kremu ze względu na między innymi zapach mango:)

      Usuń
  8. Świetna przesyłka, ten krem do rąk mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że ten suflet nie pachnie piękniej bo też lubię słodkie aromaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, też spodziewałam się wielkiego WOW!

      Usuń
  10. Ciekawa jestem tych kosmetyków gdyż w ogóle nie znam tej marki. Myśle ze tez bym się nie oparła tym soczystym zapachom 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. ten suflet mnie chyba najbardziej zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałam identyczny zestaw. I już nie mogę doczekać się przetestowania kremu BB:)

    Ładne zdjęcia. Obserwuje :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję serdecznie ;) U mnie krem BB też wzbudził zainteresowanie nie małe ;)

      Usuń
  14. świetne kosmetyki, nie znam firmy, ale chętnie się za nimi rozejrzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten krem do rąk wydaje się być ciekawy :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia!Jestem ciekawa tego sufletu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez mam ten suflet i tak przepięknie pachnie że się nawąchać nie moge :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger