Provag - specjalistyczna emulsja do higieny intymnej

Emulsję mam przyjemność testować dzięki portalowi Kobiecość.info 
Jak tylko do mnie dotarła wzięłam się za testowanie;) 



Przesyłka zawierała pełnowymiarowe opakowanie emulsji Provag, cztery próbki tej emulsji (które zostały rozdane znajomym), dwie globulki dopochwowe i mały ręczniczek :)


Od producenta:
prOVag emulsja to specjalistyczna emulsja do higieny intymnej dla kobiet i dzieci, która:
- pomaga zapobiegać problemom intymnym
- delikatnie myje i pielęgnuje
- łagodzi podrażnienia, nawilża, przyśpiesza regenerację,
- eliminuje nieprzyjemne zapachy
Wykazuje działanie hamujące rozwój niekorzystnych drobnoustrojów, przy jednoczesnej promocji wzrostu Lactobacillus.
prOVag emulsja zawiera naturalne składniki aktywne w postaci metabolitów bakterii z rodzaju Lactobacillus. Bakterie te są nieodłącznym składnikiem prawidłowej mikroflory pochwy i stanowią naturalną barierę ochronną okolic intymnych.
Zawarte w emulsji metabolity baterii z rodzaju Lactobacillus działają przeciwdrobnoustrojowo i pomagają zapobiegać rozwojowi niekorzystnych mikroorganizmów.



Zacznę zdecydowanie od tego że produkt ma bardzo wygodną pompkę co ułatwia mi życie. Ja lubię produkty które nie tylko są dobrej jakości ale też fajnie wyglądają i są wygodne. Tutaj zdecydowanie design na plus bo butelka jest bardzo wygodna i ładnie się prezentuje, a kolory są bardzo kobiece. Oczywiście taki dozownik jest o wiele bardziej higieniczny niż zwykłe otwarcie. Tak więc produkt jest dobrze chroniony.
Zapach emulsji jest delikatny i wyczuwalny raczej tylko w momencie kiedy nałożymy na dłoń i powąchamy, bo podczas stosowania pod prysznicem można powiedzieć że nie odczuwa się zapachu. Ale w takich kosmetykach nie jest to potrzebne.
Co prawda w składzie jest Parfum, ale na szczęście na samym końcu dosłownie, a cały skład emulsji jest naprawdę bardzo przyjazny. Emulsja jest bezbarwna a konsystencja lekko kremowa, idealna gdyż nie spływa nam z dłoni. 


Na plus również fakt że emulsja się nie pieni intensywnie 
przez co lepiej się spłukuje i szybciej.
Produkt spodobał mi się oczywiście jeszcze z jednego powodu a mianowicie możemy go stosować raz z synkiem gdyż jest również z przeznaczeniem dla dzieci powyżej pierwszego roku życia. Bardzo fajne, rodzinne rozwiązanie;)

Nie zawiera parabenów ani konserwantów, jest hipoalergiczny, zalecany do skóry atopowej wrażliwej – mój mały jest alergikiem i często miewa problemy skórne, ten produkt stosowaliśmy razem i nie wywołał uczulenia u synka. Bardzo fajnie się sprawdził.
Emulsja bardzo delikatnie myje okolice intymne i naprawdę czuć długo świeżość i nawilżenie. Ja mam problemy intymne i w tym kierunku się leczę aktualnie a ta emulsja zdecydowanie mi pomaga w tym procesie gdyż dodatkowo chroni okolice intymne i łagodzi moje podrażnienia.
Zdecydowanie czuć poprawę, gdyż mam mniej podrażnień, odczuwalne jest odpowiednie nawilżenie, a problem nieprzyjemnego zapachu naprawdę znika. 
Fajny produkt dla całej rodziny. 
Jedna buteleczka dla wszystkich, co oznacza więcej miejsca w łazience. 
Moja jest dość mała, dlatego uwielbiam takie rozwiązania:)


Jest to produkt który wygrał jeżeli chodzi o higienę intymną, oczywiście nie ujmując nic żelowi do higieny intymnej GINEintima o którym pisałam wcześniej ;)
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Miki , Blogger