Krem idealny - La Roche Posay Effaclar Duo +



Zapewne wszyscy już znają ten legendarny kosmetyk przez wiele osób tak chwalony. Więc chyba nie muszę go zbyt szczegółowo przedstawiać, jedynie co to wydać parę słów zachwytu.
Kosmetyk ten znalazł się u mnie dzięki akcji „Powiedz nie trądzikowi” i było to już kawałek czasu temu, a kremik już jest wykończony do ostatniej kropelki.


Ale by wszystkiemu stało się zadość oczywiście na wstępie parę słów od producenta:
Skóra trądzikowa, tłusta. Uporczywe niedoskonałości, zatkane pory.
Kompletna pielęgnacja dla skóry trądzikowej, o wzmocnionej skuteczności zwalczającej przebarwienia potrądzikowe, dzięki unikalnemu składnikowi aktywnemu Ceramid Procerad™
  • Nie powoduje powstawania zaskórników.
  • Produkt hipoalergiczny.
  • Bez parabenów.
  • Produkt stworzony, aby minimalizować ryzyko reakcji alergicznych u osób uczulonych na nikiel.
BADANIE OBSERWACYJNE W POLSCE
Pierwsze badanie w Polsce: 1300 pacjentów
u 78% pacjentów zauważono zmniejszenie ilości niedoskonałości i zaskórników  po zastosowaniu EFFACLAR DUO [+]
u 87% pacjentów zauważono zmniejszenie łojotoku po zastosowaniu EFFACLAR DUO [+]
95% pacjentów jest zadowolonych ze stosowania EFFACLAR DUO [+]
* Badanie  obserwacyjne  na grupie 1 321 pacjentów, Effaclar Duo [+] stosowano w mono lub duo terapii przez 7 tyg.
Rezultaty
Po 24 godzinach: niedoskonałości są mniej widoczne
Po 8 dniach: niedoskonałości są znacznie zredukowane.
Po 4 tygodniach: pory są odblokowane, powierzchnia skóry jest wygładzona, nadmiar sebum i błyszczenie zmniejszone.


Krem jest zamknięty w tubce o pojemności 40 ml, którą z łatwością można postawić sobie na toaletce, gdyż tuba jest stabilna i niewielka. Oczywiście tubeczka znajduje się w papierowym kartoniku gdzie mamy potrzebne informacje. Krem ma bardzo fajne zakończenie, a mianowicie dłuższy czubek (aplikator) przez co bardzo wygodnie się go stosuje i wydobywamy tyle kosmetyku ile akurat nam w danej chwili potrzeba, nie ma możliwości niekontrolowanego wydobycia się kremu w nadmiernej ilości. Dzięki takiemu aplikatorowi oczywiście używanie kremu jest bardzo higieniczne.











 

Krem ma biały kolor i jak dla mnie praktycznie bezzapachowy, podczas nakładania może i wyczuwalny jest delikatny zapach, ale to tylko dosłownie przez chwilkę w trakcie aplikacji, i jest on przyjemny.

Konsystencja kremu jest odpowiednia nie za rzadka jak i nie za gęsta więc wydobycie go z tubki przychodzi bez problemu. Kremik bardzo fajnie się rozprowadza na twarzy, konsystencja jest wręcz idealna, nie tłusta, lekka i po nałożeniu wręcz natychmiast się wchłania. Buzia jest gładka, kremik  fajnie ją matowi. 


Krem idealnie nadaje się pod makijaż, świetnie współgra z podkładem i dzięki niemu moja buzia dłużej jest matowa.  Moja cera jest mieszana i najczęstszy problem to pory, świecące czoło i jak by tego było mało to czasami pojawiają się nieproszeni goście.

Ja kremik stosowałam rano i wieczorem na samym początku, później już tylko na dzień, a wieczorem pozwalałam sobie na bardziej odżywczy i trochę tłustszy krem.

Mimo tego że krem fajnie matowi to po zastosowaniu skóra jest naprawdę fajnie nawilżona i nie obciążona, a w dotyku jest mięciutka.

Podczas stosowania kremu zauważyłam że cera jest bardziej ukojona, a na mojej buzi niedoskonałości pojawiają się naprawdę bardzo rzadko i są to dosłownie pojedyncze pryszczyki które bardzo szybko znikają. Również moje pory są mniej widoczne. 
Moja cera nie sprawia mi już takich problemów i niespodzianek jak wcześniej. Przy codziennym stosowaniu kremu naprawdę widać poprawę. Ja jestem tym kremem bardzo pozytywnie zaskoczona i obowiązkowo musi się znajdować w mojej łazience, bo krem naprawdę jest cudotwórcą. Uwielbiam go stosować, do tego nigdy wcześniej nie posiadałam bardziej idealnego kremu pod makijaż. 



Myślę że jestem jedną z wielu dziewczyn tak pozytywnie zaskoczonych działaniem tego kremu. Przyznam że się nie spodziewałam takiego efektu, jestem nim oczarowana. W związku z tym na pewno skuszę się też na inne produkty z tej gamy! 

Jest tutaj ktoś równie pozytywnie zaskoczony? 
Buziaki:*


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Miki , Blogger