Oillan - multi-lipidowy krem do twarzy godny uwagi!

Żaden kosmetyk nie troszczy się o cerę tak świetnie jak krem. Nawilża, odżywia skórę twarzy i chroni ją przed spalinami, słońcem czy wiatrem. A w nocy pomaga się zregenerować.
Najczęstszym dylematem jest oczywiście właściwe dobranie takiego kosmetyku do swojej cery. Często kierujemy się ładnym słoiczkiem czy też ceną, co ja często też robię...niestety.
Chciała bym Wam przedstawić krem Oillan Multi-lipidowy krem do twarzy (otrzymany w paczce ambasadorki), który właśnie jest dowodem że kosmetyki w zwykłych opakowaniach też są dobrej jakości:)
Moja cera jest dosyć przesuszona i staram się o nią dbać jak należy, obowiązkowo nawilżając ją 2 razy dziennie (rano i wieczorem).
Ten krem jest z przeznaczeniem do cery bardzo suchej.
Od producenta:
W sposobie stosowania jest zaznaczone by omijać okolice  oczu. Przyznam że nie specjalnie na to tak uważam, ale okazuje się że krem w żaden sposób nie podrażnił mi oczu. Nic z tych rzeczy.
Skład kremu:

Krem bardzo odpowiada potrzebom mojej skóry. Jest bogaty i wystarczy naprawdę niewielka ilość kremu by nawilżyć cerę na długo, przez co z kolei jest bardzo wydajny. Z czego pojemność kremu to 40 ml.
Po zastosowaniu czuć że cera jest bardzo dobrze nawilżona, staje się elastyczna i gładka. Krem mimo tego że jest z przeznaczeniem do cery bardzo suchej, wbrew moim wyobrażeniom nie jest za tłusty i szybko się wchłania a delikatnie tłustawa powłoczka znika dosłownie już po minucie. Przez co nadaje się też idealnie pod makijaż. 
Bardzo polecam stosowanie kremu po takich kuracjach jak peelingi czy innych bardziej inwazyjnych gdyż daje ukojenie dla cery a my czujemy jak nasza skóra pochłania "dobroci" zawarte w kremie. 
Zapach jest nie wyczuwalny, a tubka jest bardzo wygodna w użyciu. 

Po stosowaniu kremu nie miałam żadnych nie miłych niespodzianek i nie uczulił mnie. Krem bardzo sobie chwalę i jak to balsam do ust na zimę Oillan (o którym pisałam wcześniej)  bardzo mnie rozczarował tak o kremie mogę mówić tylko w samych pozytywach. 
Jestem z niego bardzo zadowolona i z przyjemnością będę go stosować. 
Pozdrawiam;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Miki , Blogger