L'OREAL PARIS ELSEVE COLOR-VIVE / LOW SHAMPOO KREM MYJĄCY 3W1 / CZY TO NAPRAWDĘ DZIAŁA?!



Kosmetyk który zawiera w sobie 3 kosmetyki? Czyż nie brzmi to cudownie i już nasza pierwsza myśl wędruje w stronę... "cóż za oszczędność czasu"... "pielęgnacja w wersji fast". 
Dzisiaj właśnie będzie o takim kosmetyku, który to ma być właśnie tym, który to zaoszczędzi nam czas jak i miejsce na półce, bo w jednej butelce mieści się szampon, odżywka i maska. 

OD PRODUCENTA
________________________________________________________
W oparciu o unikalną wiedzę na temat włosów farbowanych, laboratoria L'oreal Paris stworzyły swój pierwszy LOW SHAMPOO, nisko pieniący krem myjący 3 w 1 dla ochrony koloru, wzbogacony o eliksir z siemienia lnianego, filtry UVA/UVB oraz koncentrat odżywczy.
DELIKATNIE OCZYSZCZAJĄCY SZAMPON: nisko pieniąca formuła delikatnie usuwa zanieczyszczenia, a blask koloru jest chroniony.
UŁATWIAJĄCA ROZCZESYWANIE ODŻYWKA: intensywnie odżywia, poprawiając jakość włókien włosów dla zapewnienia jedwabiście gładkiego efektu końcowego.
CHRONIĄCA KOLOR PIELĘGNACJA: natychmiast wydobywa piękno włosów, nadaje blask i pomaga utrzymać intensywny kolor.

INCI: AQUA / WATER • CETEARYL ALCOHOL • BEHENTRIMONIUM CHLORIDE • COCO-BETAINE • POTATO STARCH MODIFIED • GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE • TOCOPHEROL • COCOS NUCIFERA OIL / COCONUT OIL • SODIUM CHLORIDE • SODIUM BENZOATE • PHENOXYETHANOL • ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE • TRIDECETH-6 • POLYQUATERNIUM-7 • POLY(LINSEED OIL) • FUMARIC ACID • BENZYL ALCOHOL • BENZYL SALICYLATE • LINALOOL • BENZOPHENONE-4 • AMODIMETHICONE • ISOPROPYL ALCOHOL • ALPHA-ISOMETHYL IONONE • GERANIOL • CETYL HYDROXYETHYLCELLULOSE • BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL • CITRONELLOL • CETRIMONIUM CHLORIDE • CITRIC ACID • BHT • HEXYL CINNAMAL • GLYCERIN • PARFUM
Kosmetyk wydał się oczywiście bardzo intrygujący, bo taka forma 3w1 to faktycznie oszczędność czasu i miejsca. Osobiście bardzo lubię mieć gdzieś obok właśnie taki kosmetyk, który jest takim "kołem ratunkowym" kiedy to się śpieszę, ale też chcę by ta pielęgnacja była odpowiednia.  Tak więc nadzieję miała wobec niego wielkie. 
Kosmetyk ma oczywiście formę balsamu do włosów, i jak można przeczytać na opakowaniu nie pieni się nadto, czyli zdziwienia nie było, pozostało do tego się jedynie przyzwyczaić. 
Pierwsze użycie było w sumie fajne, włosy nie były obciążone, fajnie wyglądały i pomyślałam sobie to działa! 
Kolejne umycie włosy nadal były w dobrej formie, natomiast już trzecie podejście z rzędu i entuzjazm opadł troszkę, bo miałam delikatne uczucie, że te włosy nie są dobrze domyte, a po wysuszeniu jakoś szybciej się przetłuszczały...hmm...czy to już koniec przyjemności i nie będziemy przyjaciółmi? 
 
Miałam jednak nadal nadzieję, że to może nie koniecznie to, może taki dzień, a kolejny raz będzie jak za pierwszym...niestety tak to wygląda do dzisiaj.  Włosy zaraz po umyciu i wysuszeniu są całkiem fajne problem pojawia się kolejnego dnia, bo zdecydowanie są bardziej przetłuszczone niż po innych produktach. Czuć, że są już bardziej obciążone, chodź np. produkt ma taki plus że po nim moje włosy tak się nie elektryzują. 

Warto również wspomnieć o tym, że jak dla mnie to ten produkt znacznie mniej wygładza włosy niż zastosowanie osobnej odżywki czy maski. Po masce moje włosy były wręcz "lejące", idealnie się rozczesywały tutaj niestety takich, aż efektów nie uzyskałam. Może i kołtunów po nim nie mam, natomiast gorzej się rozczesują niż wcześniej. Aktualnie stosuję go raczej jako odżywki właśnie po wcześniejszym zastosowaniu szamponu. Niestety wielkiego Love nie będzie, bo troszkę się na nim zawiodłam. W tym wypadku muszę stwierdzić że 3w1 mnie nie przekonało i nadal zostanę przy tradycyjnej formie "pełnej półki" :)  Do tego zapomniałam wspomnieć że kwestia wydajności nie wygląda zbyt kolorowo, bo zastosowanie 10 pompek produktu przy jednym myciu to naprawdę sporo ;) 



Jak u Was wygląda spojrzenie na kosmetyki 3w1? Znacie ten produkt? 

Monika❤

Kochani, a tak jeszcze lekko poza tematem mojego włosowego wpisu, z jakich stron korzystacie w przypadku kiedy to należy Wam się odszkodowanie za wypadek komunikacyjny czy też wypadek przy pracy? Bo ja zawsze nim coś zadecyduję to przeglądam masę stron w poszukiwaniu opinii i ofert. Szukam tego idealnego rozwiązania. Zdecydowanie jeżeli chodzi o robotę papierkową czyli np. zbieranie dokumentacji to jest mi potrzebna pomoc kogoś kompetentnego, bo ja jestem strasznie nieudolna w tych sprawach, dlatego też oddaję taką robotę w fachowe ręce profesjonalistów :)




15 komentarzy:

  1. oj to szkoda... :) czyli jakby za duży wynalzek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy produkty ileś w jednym nie są takie dobre jak wzięte osobno ale czasem właśnie jest taka potrzeba żeby mieć go pod ręką na szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. produkt mnie długo ciekawił, naprawdę. jednak nie skorzystałam jeszcze :D Jakoś zawsze jak widzę ze "wszystko w 1" to mnie odrzuca :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam inne produkty do włosów tej maki, ale z żadnego nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. To raczej nie jest produkt dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysle, ze sie nie skusze, chociaz zastanawialam sie nad nim

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety te produkty nie są dla mnie. Mam wrażliwy skalp a to coś mnie podrażnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie dla mnie, bo nie mam włosow farbowanych. Ostatnio kupiłam fajny szampon z Timotei 2 w 1, spisał się super. Włosy miałam miękkie jak nigdy dotąd.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię takich produktów :(

    OdpowiedzUsuń
  10. oj chyba moje wlosy tez by obciążył

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używam produktów 3w1 i 2w1. Szampony tej firmy za to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger