CHRZEST DZIECKA / CZYLI JAKI PREZENT NA CHRZCINY



Mieliście okazję bywać na Chrzcie dziecka w waszej bliskiej czy dalszej rodzinie? Czy pierwsza Wasza myśl kiedy otrzymaliście zaproszenie, było - "Co kupić?" Ja staram się zawsze dobrać prezent tak by był inny niż wszystkie, by był bardziej wyjątkowy i wywołał wielki uśmiech na twarzach rodziców maluszka. 
Oczywiście można pójść też w bardzo popularne prezenty z tej okazji jakimi są albumy na zdjęcia, ale w wersji bardziej eleganckiej. Może personalizowanej? Czyż to nie jest świetny pomysł? To więc jaki prezent na Chrzciny?
Pomysłów zapewne jest wiele, ale rzadko widywałam by ktoś podarował maluszkowi personalizowana poduszeczkę, a jest tyle na nią pomysłów. Może być w wersji słodkiej, lub bardziej poważnej:) Myślę, że to jest świetny pomysł na uroczy prezent.



Mi osobiście podobają się również grawerowane bransoletki dla dziewczynek jak i medalik dla chłopca. Są po prostu cudowne! Zapakowane w piękne pudełeczko z życzeniami, to po prostu idealny prezent! Idealny i długowieczny!



Bez dwóch zdań prezentem, który będzie cieszył się wielką aprobatą jest biblia, która to wygląda cudownie i jest w takim wydaniu prezentowym, bardzo dziecięcym. Mój mały uwielbia kiedy czytam mu książki na dobranoc, tak więc 365 opowiadań jakie zawiera ta Biblia, dała by możliwość czytania jej przez długi czas, każdego dnia inne opowiadanie. Do tego jest możliwość wykonania pięknego graweru na tabliczce z dedykacja. Coś pięknego!

Mam nadzieję, że podobają się Wam moje propozycje. Chrzest dziecka to wyjątkowy dzień, wyjątkowa chwila, warto więc by znalazły się tutaj też wyjątkowe prezenty.  Takie, które będą długo z nami, gdzie za kilka lat już nie taka mała Zosia otworzy pudełeczko, przeczyta życzenia z uśmiechem na twarzy. Gdzie ta bransoletka stanie się jej cudowną pamiątka na długie lata! 


Monika❤ 


9 komentarzy:

  1. Ja właśnie teraz myślę nad prezentem ale na I Komunię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zwolenniczką prezentów pamiątkowych. Propozycje świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. 30 grudnia Chrzest miala moja coreczka. Prosilam, aby nikt nie kupowal jej ani bransoletki ani tym bardziej jakiegokolwiek lancuszka. Od moich rodzicow jako jeden z prezentow Mala dostala Swieta Rodzine w srebrze z grawerowanymi zyczeniami. To byl naprawde swietny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszeczki są niesamowicie piękne! <3
    Już niebawem odbędzie się Chrzest Naszego synka Antosia - Ciekawe co dostanie na prezent? :)
    Zapraszam www.loveanea.pl ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Ola Biblii nie dostała (a szkoda...), ale najbardziej spodobały mi się drewniane skrzydełka z modlitwą i imieniem :), takie same sprezentuję mojemu bratankowi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo przeciwna chrzczeniu dzieci bo to odbieranie im jakiegokolwiek prawa wyboru, a chrztu nie da się cofnąć, również apostazją

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne spersonalizowane poduszki :) Pamiątka na całe życie!

    OdpowiedzUsuń
  8. I am just hoping the same best effort from you in the future as well. In fact your creative writing skills has influenced me.
    formal dresses australia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger