Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STREETCOM - KAMPANIA TESA POWERSTRIPS / PRODUKTY MONTAŻOWE MARKI TESA POWERSTRIPS


Kochani wreszcie powróciliśmy do domu i blog jak i inne sfery nabiorą życia ;) Nadal jesteśmy na antybiotyku i inhalacjach, ale nie ma jak w domu ;) 

Zapewne już widzieliście że dostałam się do kampanii Tesa, to moja kolejna kampania na Streetcom chodź od poprzedniej była dość długa przerwa, bo jak się nie mylę z rok czasu bądź więcej ;) 
Myślę że nie są Wam obce produkty Tesa i może nie raz gościły w Waszych domach ;) Dzisiaj chcę Wam zaprezentować cóż znalazło się w środku paczki Ambasadora.

Tak więc Kochani w paczce którą mieliście okazję już widzieć dla mnie znalazło się:
  • 2 opakowania dużych plastrów montażowych tesa Powerstrips 
  • 1 opakowanie haczyków dekoracyjnych  tesa Powerstrips
  • 1 opakowanie dużych owalnych haczyków tesa Powerstrips
  • girlandę dekoracyjną
  • przewodnik Ambasadora
Dla znajomych:
  • 15 ulotek informacyjnych tesa Powerstrips
  • 15 ulotek informacyjnych Streetcom
  • 15 sampli plastrów dużych zapakowanych w ulotkę
  • 15 sampli plastrów dekoracyjnych zapakowanych w ulotkę
  • 15 sampli pojedynczych plastrów

Duże plastry montażowe idealnie nadadzą się do mocowania przedmiotów o płaskim kształcie i oczywiście wadze do 2 kg. Ja już mam plan na te plastry i tak sobie myślę że obrazek który stoi na półce o wiele lepiej będzie się prezentował kiedy zawiśnie nad ta półką ;) 

Co do haczyków dekoracyjnych jak i tych owalnych jeszcze nie mam planu, ale myślę nad tym intensywnie i coś wymyślę ;) Na pewno będą przydatne, co do tego nie mam wątpliwości.

Takie plastry jak i haczyki to świetne rozwiązanie dla tych którzy często lubią zmieniać wygląd swojego wnętrza, przemieszczać ozdoby, bo każdy przedmiot który przymocujemy za pomocą plastrów montażowych tesa Powersprips można zdjąć tak naprawdę w każdej chwili, i powiesić tam gdzie mamy na to ochotę. I na powierzchni nie powinien pozostać żaden ślad. Tego jeszcze nie sprawdziłam, ale nie omieszkam ;)
Ja uważam że to zdecydowanie lepsze rozwiązanie niż robienie dziur w ścianach. Tym bardziej że mam w planach zagospodarować u siebie w pokoju całą ściankę na zdjęcia ;) 

Używacie takiego rozwiązania? Czy jednak wolicie te tradycyjne ;) 

Monika

 

 
 


6 komentarzy:

  1. Używam takiego rozwiązania, o niebo lepsze niż gwoździe, chociaż nie wszędzie się sprawdza. U mnie w pokoju na ścianach dają radę tylko gwoździe, bo plastry niestety odchodzą z farbą :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkam sama, nie za bardzo mam kogo poprosić o pomoc np przy wierceniu, więc często odkładałam na bok moje pomysły na zaaranżowanie ścian. Plastry montażowe znam jedynie z reklam, ale jakoś niespecjalnie się tym zainteresowałam. I zaczynam tego żałować, bo widzę, że to coś dla mnie! Wielkie dzięki za ten post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak się sprawdzą ...?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też próbowałam coś kiedyś przykleić i niestety odpadło. Wydaje mi się, że materiał był nieodpowiedni, więc nie skreślam Tesy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również testuję produkty do montażu TESA. Już zaczęłam testowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że takie rozwiązanie idealnie by pasowało do mojej mamy, ponieważ ona lubi często przewieszać obrazki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Miki , Blogger