PIJ WODĘ! / WODA ŻYWIEC ZDRÓJ LEKKO GAZOWANA

Przychodzę do Was z recenzją Wody lekko gazowanej o Żywiec Zdrój którą testowałam dzięki Ofeminin. Do przetestowania dotarł do mnie sześciopak wody o pojemności każda 1,5 litra.
Woda to pierwiastek życia :) Chyba nie da się wyobrazić sobie funkcjonowania bez wody. Niesie ona nam dużo korzyści, zdrowie i lepsze samopoczucie. 

"Niewielu z nas wie, że nawet niewielkie (na poziomie 1-3 procent) odwodnienie organizmu wiąże się ze złym samopoczuciem".
"Brak wody powoduje osłabienie koncentracji, refleksu i zaburzenia pamięci krótkotrwałej".

"Skutki nieodpowiedniej ilości wody, są szybko zauważalne u kobiet. Włosy tracą wówczas swój naturalny blask, skóra robi się mniej elastyczna, pojawia się cellulit, płytka paznokcia słabnie, szybciej pojawiają się również zmarszczki". 

Tak więc bez dwóch zdań trzeba pić wodę dla naszego zdrowia i lepszego wyglądu. Bo dbać trzeba o siebie i na zewnątrz, ale też od środka. Ja staram się wypijać 2 litry dziennie, a mój ulubiony sposób to woda z cytryną :) Idealna na rano ale i wieczorem! 





Opis produktu:
Żywioł od Żywiec Zdrój oferuje wszystko to, czego poszukujący naturalnego orzeźwienia potrzebują najbardziej - krystaliczną wodę źródlaną oraz optymalne nagazowanie, dzięki czemu przyjemnie gasi każde pragnienie. Butelka o pojemności 1,5 l pozwoli ugasić większe pragnienie i dłużej rozkoszować się naturalnym smakiem wody Żywioł od Żywiec Zdrój.

Tym, którzy poszukują subtelnego orzeźwienia oferujemy Żywioł lekko gazowany. Doskonale ugasi on pragnienie delikatnie muskając przy tym podniebienie. Żywioł lekko gazowany jest dostępny w butelce o pojemności 1,5 l. 

Informacja o wartości odżywczej
anion wodorowęglanowy    281,0 mg/l
kation magnezowy    29,5 mg/l
kation wapniowy    59,3 mg/l
kation sodowy    1,7 mg/l

Chyba każda z nas wie jak ważna jest woda kiedy to walczymy z nadwagą, u mnie proces zrzucania co nieco w toku tak, a picie wody weszło mi w nawyk. 
Z reguły piję wodę niegazowaną dodając do niej cytrynę, pomarańczę czy kiwi. 
Dzięki przesyłce miałam okazję spróbować lekko gazowanej Żywiec Zdrój.

Powiem szczerze że bardzo mi posmakowałam, a najbardziej w wersji lekko schłodzonej z cytrusami. Bąbelki lekko musują co w późniejszym efekcie (inaczej niż przy wysoko gazowanych) nie odbija nam się ;) Nie czujemy się jak to ująć "napompowani powietrzem". Przy wodach wysoko gazowanych miewało się takie uczucie. Myślę że mało przyjemne, dlatego też całkowicie zrezygnowałam z takiego rodzaju. 



Ta woda jest naprawdę smaczna i delikatna. Mój synek też bardzo chętnie popijał w wersji z cytrusami :) Bo nie wiem jak u Was ale mój synek bardzo lubi wodę i często kiedy ma wybór między jakimś sokiem a wodą wybierze wodę, czystą bez dodatków. 

Komentarz mojego męża na pytanie jak smakuje mu woda brzmiał:
" woda jak woda" ;) 
Przypuszczam gdyby on pisał ten wpis był by bardzo krótki i zwięzły, bez żadnych tam wrażeń z bąbelkami na języku :) 

Woda ta nie posiada jakiegoś nieprzyjemnego posmaku,  świetnie gasi pragnienie zarówno małych i dużych. 


Pewnie też każda gospodyni wie że taka gazowana woda dodaje puszystości naleśnikom np. :) 
Co do butelki myślę że nie wyróżnia się niczym czego by inne butelki nie miały ;) 
Butelka jak butelka - przypuszczalnie cytując męża ;)
 
Przy kolejnych zakupach bez wahania po nią sięgnę. Teraz wiosna nadeszła tak więc pewnie i pragnienie będzie większe ;) 

Oczywiście zapraszam Was do zerknięcia na opinie innych Ekspertek które znajdziecie o TU
I jak tam u Was stoi ilość wypijanej wody? Staracie się wypijać te 2 litry dziennie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Miki , Blogger