COŚ SIĘ KROI NA OBIAD! PACZKA OD REKOMENDUJ.TO

Witajcie Kochani!
Przychodzę do Was by zdradzić Wam cóż kryje się w przesyłce która dotarła do mnie dokładnie wczoraj, dzięki Rekomenduj.to gdyż biorę udział w "Krajankowej" kampanii WINIARY.
Paka trochę waży, i nie jest mała. 
W paczce znajdują się Krajanki dla najbliższych i znajomych no i oczywiście dla mnie :)
Bardzo podoba mi się pomysł z drewnianą skrzynią którą imituje papierowe pudełko. Naprawdę jej widok cieszy oko:)
Przesyłka nie dotarła do mnie jako pierwsza tak więc zapewne mieliście okazję już widzieć jej zawartość, ale mimo to pokażę ją i ja. A co! ;)






Tak więc dokładnie w paczce znajdowało się:
5 x Krajanka Buraczkowa
5 x Krajanka Warzywna
5 x Krajanka Ogórkowa
20 x ulotki z przepisem 
1 x ręcznik kuchenny Winiary
Przewodnik Ambasadorki 

Trzy Krajanki już na wstępie powędrowały do mojej Teściowej by również mogła spróbować nowości i ją ocenić. 
Ogólnie samo przyrządzenie Krajanek wygląda banalnie prosto i zajmuje mało czasu jak wynika z opisu. 
Ja na co dzień rzadko korzystam z takich gotowców, chodź przyznaję że czasami kiedy nie mam pomysłu i naprawdę nie chce mi się stać przy "garach" to fajnie by było mieć jakieś szybsze rozwiązanie.Tutaj na przeciw wychodzi nam Winiary przedstawiając swoje nowości Krajanki. 
Krajanki to kawałki ziół i warzyw w płynnej zalewie w poręcznym opakowaniu w sam raz na jeden raz:)




Nie ma co czekać, na dworze zimno tak więc czas się ogrzać:)
Dzisiaj u mnie kroi się Buraczkowa :)
Jestem bardzo ciekawa jak będzie Nam wszystkim smakować, no i czy faktycznie chodź troszkę będzie miała smak domowej zupy:) 
Pozdrawiam! 
 

1 komentarz:

Copyright © 2014 Miki , Blogger