APIS NATURAL COSMETICS - BO KTO NIE KOCHA NATURY

Kosmetyki naturalnie zbiegiem czasu zyskały bardzo duże uznanie konsumentów. I nie ma co się dziwić gdyż kosmetyki naturalne są zazwyczaj wolne od szkodliwych dodatków, a poza tym w naturalnych kosmetykach nie stosuje się surowców pochodzących od martwych zwierząt jak i w fazie ich opracowywania nie przeprowadza się eksperymentów na zwierzętach.
Ja również od jakiegoś czasu oglądam się na kosmetykami naturalnymi. Moja cera stała się ostatnio troszkę kapryśna i tak sobie myślę że może potrzebny jej lekki detoks od tych wszystkich chemicznych dodatków. 
Jakiś czas temu była możliwość wyrażenia chęci do przetestowania kosmetyków APIS
Grzechem było by nie skorzystać, a nóż się uda. Takim to sposobem mam właśnie możliwość ich przetestowania. Do testowania zostało wybrane 5 osób z czego każda z nas miała możliwość wybrania sobie samej do 3 produktów jakie chce przetestować. U mnie wybór padł na:





Bardzo się cieszę z możliwości przetestowania APIS - Polskich naturalnych kosmetyków. I zdradzę że nie mogłam się oprzeć i musiałam "poniuchać" galaretkę do ciała i Wiecie co? Pachnie nieziemsko!
A Wy lubicie naturalne kosmetyki? 
Buziaki!

2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa galarteki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale już dzisiaj będę z nią szaleć w łazience ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger