Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PŁATKI CHEERIOS OATS / SCHRUPMY TO!

Płatki to coś co uwielbiam i jest to posiłek którego nie może u mnie zabraknąć w domu.
To jest stałe menu mojego śniadania, a czasami i kolacji.
Na Ofeminin była możliwość przetestowania płatków CHEERIOS OATS i właśnie dzięki temu mam przyjemność je testować, a raczej smakować :)
Do testów zostały wysłane w dwóch wersjach smakowych:
  • Cheerios Oats z cynamonem
  • Cheerios Oats klasyczne
Myślę że wszyscy wiedzą dokładnie o jakich płatkach mowa bo są one częstym gościem reklam telewizyjnych, ja również reklamę widziałam może z tysiąc razy i przyznaję że zaciekawiłam się nimi, natomiast nigdy nie spotkałam ich podczas zakupów.
Główne hasło które utkwiło mi w głowie jak i zapewne Wam to fakt że te płatki pomagają obniżyć cholesterol:) Ja problemu z wysokim cholesterolem nie mam, ale że mają być  zdrowsze to chętnie po nie sięgnę :) 



Od producenta:
Pyszne i chrupiące płatki z pełnoziarnistego owsa wymieszane z delikatnymi kółeczkami CHEERIOS. Owies jest naturalnie bogaty w błonnik i pomaga obniżyć poziom cholesterolu. Dzięki wspaniałej recepturze naszych płatków możesz zadbać o swoje serce i żyć pełnią życia!
Dzienne spożycie 3g betaglukanu pochodzącego z owsa przyczynia się do obniżenia poziomu cholesterolu we krwi. Wysoki poziom cholesterolu jest czynnikiem ryzyka rozwoju choroby wieńcowej serca. Istnieje wiele czynników ryzyka choroby wieńcowej i zmiana jednego z tych czynników może wywierać korzystny wpływ lub nie wywierać go.

Składniki (wersja klasyczna):
ziarna zbóż (74,2%) [płatki owsiane pełnoziarniste (63%)], mąki pełnoziarniste [owsiana (3,6%), pszenna (3,6%), jęczmienna (2,5%), ryżowa (1,0%), kukurydziana (0,5%)], cukier, błonnik owsiany, syrop glukozowy, ekstrakt słodowy jęczmienny, skrobia pszenna, syrop cukru inwertowanego, sól, miód, melasa cukru trzcinowego, regulator kwasowości (fosforany sodu), przeciwutleniacz (mieszanina tokoferoli), aromaty
SUBSTANCJE WZBOGACAJĄCE: WITAMINY I SKŁADNIKI MINERALNE (niacyna, kwas pantotenowy, ryboflawina (B2), witamina B6, kwas foliowy, wapń, żelazo).
Może zawierać mleko, orzeszki ziemne i orzechy.
Do wytworzenia 100 g produktu użyto 74,2 g składnika pełnoziarnistego.

Składniki (wersja z cynamonem):
ziarna zbóż (74,0%) [płatki owsiane pełnoziarniste (62,8%)], mąki pełnoziarniste [owsiana (3,6%), pszenna (3,6%), jęczmienna (2,5%), ryżowa (1,0%), kukurydziana (0,5%)], cukier, błonnik owsiany, syrop glukozowy, ekstrakt słodowy jęczmienny, skrobia pszenna, syrop cukru inwertowanego, sól, miód, cynamon, aromaty, melasa cukru trzcinowego, regulator kwasowości (fosforany sodu), przeciwutleniacz (mieszanina tokoferoli)
SUBSTANCJE WZBOGACAJĄCE: WITAMINY I SKŁADNIKI MINERALNE (niacyna, kwas pantotenowy, ryboflawina (B2), witamina B6, kwas foliowy, wapń, żelazo)
Może zawierać mleko, orzeszki ziemne i orzechy.
Do wytworzenia 100 g produktu użyto 74,0 g składnika pełnoziarnistego.





Od razu mówię że moje kubki smakowe podbiła wersja z cynamonem!
Ja bardzo lubię cynamon w przeciwieństwie do mojego męża, który za nim nie przepada  chodź w mojej szarlotce akceptuje :)
Jak można zauważyć patrząc na skład nie jest źle, nawet rzekła bym jest bardzo dobrze:)
No niestety znalazł się również w składzie  syrop glukozowo fruktozowy który nie jest naszym sprzymierzeńcem. Zastępuję o cukier w produktach i czasami nieświadomie dostarczamy sobie dodatkową dawkę czystego cukru.
Ale zapewne za jego sprawką Cheerios Oats są delikatnie słodkie i smakują lepiej.
Tak przyznaję się że często świadomie wybieram płatki które w smaku jednak nie są jak "pasza".
Lubie słodki smak, ale taki delikatny słodki dokładnie taki jak mają Cheerios Oats, ich smak jest idealnie zbilansowany, ani za słodki ani nie za mało słodki.
Te płatki mimo tego strasznego cukru mają spore ilości błonnika i owsa. Patrząc na konkurentów moim zdanie wypadają bardzo dobrze, bo chociażby niektóre musli których skład wcale nie jest dobry, bo cukru jest naprawdę sporo, czy granole (które niestety lubię) są mało zdrowe.
Ja nie jestem typową mamuśką fit i często sięgam po grzeszne przekąski, ale jeżeli ktoś dba o linię skrupulatnie to warto sięgnąć zdecydowanie po płatki Cheerios Oats.
Zawsze jeszcze możemy do płatków dorzucić coś swojego, jak orzechy, słonecznik czy jakieś owoce.
Ja lubię też chrupać je ot tak na sucho:) Podobnie jak mój synek :)
Bo płatki są bardzo fajnie chrupiące i zbyt szybko nie miękną w mleku.
Zapraszam również na stronę Ofeminin gdzie możecie poczytać opinię innych ekspertek które również testowały płatki Cheerios Oats - KLIK 
Buziaki :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Miki , Blogger