Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MIKOŁAJ ZAPUKAŁ DO DRZWI.....OFEMININ

Zostałam dzisiaj bardzo miło zaskoczona niespodziewaną przesyłką....oczywiście nie domyśliłam się cóż to za przesyłka. Może Mikołaj? Czy on jest tylko zarezerwowany dla dzieci? :)
Tak to był Mikołaj od Ofeminin!
Bardzo miło jest wiedzieć i czuć że dba się o swoje Ambasadorki. Również i tym razem Ofeminin pamiętało o Nas i wysłało mały świąteczny podarek z życzeniami. 



Mam wrażenie że Ofeminin czytało mi w myślach, gdyż miałam w planach zakup tego serum z L'oreal, bo bardzo go polubiłam. Naprawdę miło mnie zaskoczyliście:)

Ja również drogie Ofeminin życzę Wam zdrowych i pogodnych świąt, wiele radości i by Wasz serwis rozwijał się sukcesywnie, a liczba czytelników rosła z dnia na dzień!
Wesołych Świąt!


2 komentarze:

  1. Super :) Uwielbiam takie niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba Wszyscy kochamy takie niespodziewane niespodzianki ;) Najbardziej cieszą :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Miki , Blogger