30 urodziny.....Color Riche!

Bardzo miło się zaskoczyłam kiedy wczoraj koło godziny 20.00 zapukał do drzwi kurier.....i wręczył mi przesyłkę na którą oczekiwałam.
Była to paczka od Loreal w której znajdowały się cztery piękne pomadki Color Riche.
Wiem że są świetne gdyż jedną już posiadam w kolorze 330 Matte Cocorico o której już jakiś czas temu pisałam o TU
Loreal z okazji swoich 30 urodzin gamy Color Riche zorganizowało konkurs gdzie można było wygrać te piękne szminki.
Niezmiernie ucieszył mnie fakt że jestem jedną z wygranych gdyż naprawdę warto posiadać je w swojej kolekcji.



Piękne pudełko zawierało 4 szminki w ślicznych kolorach:
  • 330 cocorico (jest to szminka matowa) 
  • 144 ouhlala (również mat) 
  • 378 velvet rose 
  • 258 berry blush
Jak już wspomniałam posiadam numerek 330 cocorico, który jest naprawdę piękny. 
Ciekawe jak sprawdzi się reszta kolorków i czy się polubimy tak jak z 330 :)
Prócz tego że szminki są dobrej jakości zachwyca fakt ich pięknego i ekskluzywnego wyglądu. 
Złota oprawa tych szminek jest przepiękna, taka odrobina luksusu na którą możemy sobie pozwolić. 
Buziaki :*




2 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej.
    Przepiękne kolory trafiły w twoje ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Faktycznie kolory są przepiękne! Każdy na inną okazję :)

      Usuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger