ŚWIAT DZIECKA

20 listopada 2015

30 urodziny.....Color Riche!

Bardzo miło się zaskoczyłam kiedy wczoraj koło godziny 20.00 zapukał do drzwi kurier.....i wręczył mi przesyłkę na którą oczekiwałam.
Była to paczka od Loreal w której znajdowały się cztery piękne pomadki Color Riche.
Wiem że są świetne gdyż jedną już posiadam w kolorze 330 Matte Cocorico o której już jakiś czas temu pisałam o TU
Loreal z okazji swoich 30 urodzin gamy Color Riche zorganizowało konkurs gdzie można było wygrać te piękne szminki.
Niezmiernie ucieszył mnie fakt że jestem jedną z wygranych gdyż naprawdę warto posiadać je w swojej kolekcji.



Piękne pudełko zawierało 4 szminki w ślicznych kolorach:
  • 330 cocorico (jest to szminka matowa) 
  • 144 ouhlala (również mat) 
  • 378 velvet rose 
  • 258 berry blush
Jak już wspomniałam posiadam numerek 330 cocorico, który jest naprawdę piękny. 
Ciekawe jak sprawdzi się reszta kolorków i czy się polubimy tak jak z 330 :)
Prócz tego że szminki są dobrej jakości zachwyca fakt ich pięknego i ekskluzywnego wyglądu. 
Złota oprawa tych szminek jest przepiękna, taka odrobina luksusu na którą możemy sobie pozwolić. 
Buziaki :*




2 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej.
    Przepiękne kolory trafiły w twoje ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Faktycznie kolory są przepiękne! Każdy na inną okazję :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...