Testowanie z Ofeminin Cetaphil EM - emulsja micelarna



Witajcie Kochani!

Troszkę czasu mnie nie było tak więc i upłynęło sporo czasu od ostatniego wpisu.

Ale dzisiaj przychodzę do Was z recenzją jakże obleganej ostatnimi czasy marki Cetaphil, która może poszczycić się bardzo dużą ilością pozytywnych komentarzy.  
Emulsję mam przyjemność testować dzięki portalowi Ofeminin, z czego niezmiernie się cieszę bo już jakiś czas mnie kusiła.

Osobiście produkt testuję już prawie miesiąc stosując go rano i wieczorem. Myślę że to odpowiedni czas by móc coś o niej powiedzieć:)




Od producenta:
Cetaphil® EM Emulsja micelarna Do mycia to specjalistyczny dermokosmetyk, który dzięki micelarnej budowie delikatnie, a jednocześnie skutecznie oczyszcza skórę. Dzieje się tak, ponieważ substancja myjąca zamknięta została w specjalnej miceli, która uwalniana jest tylko w niezbędnej ilości. Dzięki temu nie zostaje uszkodzony płaszcz lipidowy skóry, ani jej naturalna bariera ochronna. Zapewnia uczucie świeżości i elastyczności. Nie zawiera mydła, ani żadnych substancji drażniących.
Cetaphil® EM Emulsja micelarna Do mycia idealnie sprawdza się jako środek do
oczyszczania skóry i demakijażu. Jednocześnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i utrzymuje naturalne pH skóry.
Cetaphil® EM Emulsja micelarna Do mycia polecany jest dorosłym i dzieciom ze skórą delikatną i wrażliwą. Można go stosować z wodą lub bez.
Skład:

Aqua, Cethyl Alcohol, Propylene Glycol, Butylparaben, 

Methylparaben, Propylparaben, Sodium Lauryl Sulfate, Stearyl Alcohol.



Emulsja jest zamknięta w poręcznej buteleczce (o pojemności 250 ml) co stanowi wygodę w stosowaniu i wydobywanie odpowiedniej ilości kosmetyku. 
Konsystencja jest odpowiednia gdyż nie spływa z dłoni. 
Sama emulsja jest bezzapachowa w kolorze mleka z wodą.





Co oznacza NIEKOMEDOGENNY?
Działanie komedogenne substancji lub preparatów kosmetycznych oznacza po prostu "zapychanie" porów skóry predysponujące do powstawania zaskórników (głównie zamkniętych). Może to prowadzić do znacznego pogorszenia się stanu skóry, zwłaszcza u osób posiadających cerę tłustą, cerę ze skłonnością do trądziku bądź ze zdiagnozowanym trądzikiem. Kosmetyki niekomedogenne nie posiadają w swym składzie substancji mogących prowadzić do takiego stanu (nie sprzyjają powstawaniu zaskórników). Są zatem dedykowane osobom borykającym się z nadmierną produkcją łoju, dużą wrażliwością na zapychanie oraz trądzikiem.
 
Produkt bardzo przypadł mi do gustu gdyż bardzo delikatnie myje i pielęgnuję, a buzia po zastosowaniu nie jest podrażniona ani ściągnięta. Bardzo cieszy mnie również fakt że mogę emulsję stosować również i u swojego synka. Produkt się nie pieni co mi osobiście nie przeszkadza, nie mam z tym problemu. Akceptuję produkty zarówno które się pienią jak i te które nie tworzą piany. Najważniejsze by emulsja była delikatna, nie podrażniała i dokładnie oczyszczała. Producent zdecydowanie wywiązuje się ze swoich obietnic.

Jest też możliwość stosowania emulsji bez użycia wody, ja już kiedyś chyba wspominałam że u mnie to nie przejdzie gdyż nad zwyczajniej w świecie mycie twarzy u mnie wiąże się z koniecznością stosowania wody, inaczej czuję że moja buzia nie jest dokładnie oczyszczona.

Tak więc pod tym kątem produktu nie oceniam, bo przyznaję nawet nie próbowałam w ten sposób oczyszczać buzi.

Podsumowując Emulsja EM jest to naprawdę produkt godny polecenia. Jest to produkt wydajny bo wystarcza naprawdę niewielka ilość do jednorazowego umycia twarzy. Idealny kosmetyk dla wrażliwej cery.
Zachęcam Was kochani do poczytania większej ilości opinii
Ekspertek na temat Emulsji EM od Cetaphil na portalu Ofeminin 
Pozdrawiam Was serdecznie i do kolejnego……przyjemnego pisania :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Miki , Blogger