Rekomenduj.to czyli zapowiada się pyszna, letnia przygoda!

Wczoraj ku mojemu zaskoczeniu i radości otrzymałam wiadomość od Rekomenduj.to iż zostałam Ambasadorką Winiary i będę miała przyjemność przetestować ich chłodniki.


Bohaterami akcji będą:
- Chłodnik ogórkowy
- Chłodnik buraczkowy
- Chłodnik czosnkowo - koperkowy

Ja bardzo lubię chłodniki, idealne są na letnie dni kiedy mamy ochotę na troszkę ochłody. Wtedy chłodnik to idealne rozwiązanie.
Jest szybki w przygotowaniu (teraz może i nawet ekspresowy), jak i zdrowy.
Chłodnik w letnie dni nie obciąża nam tak żołądka jak zupa i do tego ciepła. Do tego świetnie gasi pragnienie i przyrządzić może go dosłownie każdy gdyż nie jest to jakiś wielki wyczyn kulinarny :)
Jestem ciekawa jak sprawdzą się chłodniki Winiary, liczę na to że będą pyszne. Tak więc czekam na pakę z niecierpliwością:)
A Wy lubicie chłodniki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Miki , Blogger