Kosmetyki dla najmłodszych - SWEET BABY

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kosmetyków marki Sweet Baby które jakiś czas temu otrzymałam do testowania. 
Przyznaję że pierwszy raz spotykam się z tą marką kosmetyków i nigdy nie widziałam ich na półkach sklepowych. Wydaje mi się że chyba jest to dość nowa marka na rynku.
Do testowania otrzymałam:
  1. Szampon i płyn do kąpieli (2 in 1) dla chłopców
  2. Krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała
  3. Krem ochronny na odparzenia
Zestaw prezentuje się tak:
Bardzo fajne jest to że jest tutaj wersja dla chłopców jak i dziewczynek. Fajnie prezentował by się jako prezent.
Szata graficzna kosmetyków również jest bardzo ładna, nie przesadzona jeżeli chodzi o kolorystykę. Będąc w sklepie nie ukrywam, zwracam uwagę na ładne opakowania kosmetyków zarówno dla siebie jak i dla synka. Taka trochę ze mnie sroka, ale zapewne nie jestem w tym sama:)

Szampon i płyn do kąpieli (2 w 1) dla chłopców

Na początku muszę zaznaczyć że już przy pierwszym otwarciu oderwało się...może przydało by się pomyśleć nad innym otwarciem butelki? Takim "klik" do środka?
Ale tragedii nie ma, gdyż nadal się zamyka tylko teraz trzeba pilnować by gdzieś wieczko nie zaginęło :)
Zapach szamponu jest bardzo fajny, delikatnie słodkawy można wyczuć w tym zapachu jagody.
Nie jest to jednak zapach bardzo intensywny i po zastosowaniu na włosach jest bardzo delikatnie wyczuwalny przez jakąś godzinkę po kąpieli. Konsystencja jest dość rzadka o delikatnie niebieskawym kolorze. 

Ze względu na to że nie jest to zbyt gęsty szampon trzeba uważać by sobie za dużo nie wylać, mi osobiście się to jeszcze nie przytrafiło i nie sprawiła mi ona zbyt dużego problemu podczas stosowania, ale jeszcze wszystko przede mną. Włoski po nim są miękkie i błyszczące.
Jest to produkt hipoalergiczny który również ma nie podrażniać oczu dziecka. Powiem że nie próbowałam tego sprawdzać, zawsze staram się myć główkę tak by żaden produkt nie dostał się do oczu mojego synka i proces mycia główki opanowaliśmy już do perfekcji:) 
Ale co ważne szampon nie wywołał żadnych podrażnień, nie przesuszył skóry i bardzo fajnie się pieni, co sprawia nie lada frajdę podczas kąpieli:) Ale też zaleta tego produktu to możliwość mycia zarówno włosków jak i całego ciała, czyli jeden kosmetyk dwa zastosowania. 
Lubię takie rozwiązania:)

Krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała

Odnośnie zapachu to krem ma delikatniejszy zapach niż szampon, oczywiście bardzo mnie to cieszy, gdyż raczej balsam dla dzieci nie powinien mieć zbyt intensywnego zapachu.
Balsam nie podrażnił skóry mojego dziecka, a po zastosowaniu skóra jest fajnie nawilżona i elastyczna, co jest odczuwalne przez długi czas, oczywiście przy regularnym stosowaniu.
Krem również nie pozostawia tłustawej powłoczki, wręcz przeciwnie bardzo fajnie i szybko się wchłania. 
Jego konsystencja jest odpowiednia, nie za rzadka więc nie spływa z dłoni.
Nie mam zastrzeżeń co do tego kremu. Tubka wygodna w użyciu, a i krem jest całkiem wydajny bo nie trzeba go dużo by wysmarować całe ciałko.

Krem ochronny na odparzenia
Odnośnie tego kremu to moje odczucia są mieszane, ale to głównie ze względu na "tłustawą konsystencję" za którą nie przepadam, gdyż dziwnie się "rozjeżdża" podczas aplikacji.

Nie mieliśmy również z małym większych problemów skórnych, jedynie delikatne zaczerwienienie i faktycznie kremik troszkę złagodził te podrażnienie. Natomiast nie wiem jak by sobie poradził przy większym problemie, więc w tej kwestii nic nie mogę powiedzieć.
I jeszcze wracając do tej konsystencji, to kiedyś już miałam produkt o praktycznie identycznej. Najbardziej jednak odpowiada mi w tej kwestii Sudocrem, który jest troszkę inny, o wiele przyjemniej się go nakłada.
Tubeczka jest o pojemności 100 ml więc na długo starczy. Co do zapachu, raczej bezzapachowy gdyż nic nie wyczułam podczas używania.
Na koniec moje SWEET BABY i jego SWEET uśmieszek :*

Tak więc produkty godne uwagi. Nie wiem jak stoją ceny tych produktów bo jak już pisałam nigdy nie miałam z nimi styczności, ale coś mi mignęło że nie są one drogie, a nawet bardzo tanie. Więc tym bardziej warto zwrócić na nie uwagę.

Buziaki :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Miki , Blogger