OEPAROL Hydrosense - Dobry krem pod oczy i na powieki

Myślę że w każdej łazience  znajdzie się jakiś krem pod oczy, bo zarówno dobry krem nawilżający jest naszym niezbędnikiem tak krem pod oczy zawsze mu towarzyszy. 
Ja przyznam szczerze że krem pod oczy nie znajduje się u mnie od zawsze, kiedyś nie przykładałam zbytniej uwagi na jego posiadanie. Uważałam zawsze że krem do twarzy w zupełności wystarcza, bo przecież jak nakładamy na twarz to i pod oczy również, więc po co dodatkowo stosować inny krem pod oczy? 
A jednak przekonałam się do tego jakiś czas temu i w mojej łazience pojawił się OEPAROL  Hydrosense - krem pod oczy i na powieki

Kremik nie jest drogi bo kosztuje koło 15zł w aptece. Krem przeznaczony jest dla skóry wrażliwej i odwodnionej.
Od kremu do oczu oczekuję że dobrze nawilży okolice oczy jak i delikatnie je napnie. Nie oczekuję jednak że będzie redukować sińce pod oczami, bo zwyczajnie nie wieżę w takie działanie poprzez zwykły krem. 

Krem zamknięty jest w poręcznej tubce, z której bardzo wygodnie się aplikuje krem w ilości jakiej nam potrzeba. Przykuwa wzrok motyw wody na tubce, który osobiście bardzo mi się podoba:) Krem również posiadał kartonik, którego aktualnie już nie mam.
Bardzo dobrze i szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej powłoczki, nie świeci się pod oczami. Jest białego koloru o mało wyczuwalnym, delikatnym zapachu, który mi osobiście nie przeszkadza.
Dużym plusem kosmetyku jest jego wydajność. 
Ale to nie jedyne plusy:) Krem w swoim składzie nie posiada parafiny i parabenów, które jak wiemy można znaleźć w wielu kremach.

Skład: Aqua, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Caprylic/Acpric Trigliceride, Propylene Glycol, Lecitihin, Caffeine, Palmitoyl Carnitine, Isostearyl Isostearate, Cetyl Alcohol, Oenthera Paradoxa Oil, Phenoxyethanol/Ethylhexyl Glycerin, Biosaccaride Gum-1, Euphrasia Officinalis Extract, Acrylates/C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Allantoin, Sodium Polyacrylate, Parfum, Sodium Hylaluronate, Sodium Hydroxide.
 
Ja jestem z niego zadowolona, gdyż spełnia on moje oczekiwania. Skóra pod oczami jest ukojona i dobrze nawilżona. Nawilżenie czuć przez długi czas. Uważam że dla osób które szukają dobrego nawilżenia wrażliwych okolic oczu ten krem będzie idealny. Dostępny jest praktycznie w każdej aptece, więc nie ma problemy z jego kupnem:)
 
A Wy? Jakie kremy pod oczy stosujecie? Czy może uważacie że jest zbędny?
Buziaki:*
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Właśnie szukałam jakiegoś kremu pod oczy. Miałam ten z Ziai ze świetlikiem, ale średnio się sprawdził.
    Ten też nie jest drogi, a Twoja opinia zachęciła mnie do zakupu.
    Może za niedługo się w niego zaopatrzę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować:) Naprawdę dobrze nawilżający kremik godny uwagi:) U mnie już na wykończeniu, ale będę teraz testować krem z AA oil infusion gdyż już czeka na półce:) Zobaczymy jak się sprawdzi:)

      Usuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger