Słodkich kokosowych snów...

Nie mogłam się oprzeć by nie podzielić się z Wami moim małym "wypiekiem" o nieziemskim smaku kokosa....


Od zawsze kokos kojarzył mi się z czymś przepysznym i delikatnym....no cóż kocham go w każdej postaci!
Skorzystałam z bardzo prostego przepisu, do którego posiadałam składniki, ale dodając też jedną rzecz od  siebie....nie była bym to Ja przecież :)

Potrzebne składniki:
  • 100 g masła
  • 2 małe jajka (wyparzam dla bezpieczeństwa)
  • 1/2 szklanki cukru pudru
  • 100 g herbatników
  • 160 g wiórków kokosowych (mniej więcej)
  • 2 łyżeczki cukru waniliowego
  • migdały (u mnie było bez gdyż w danej chwili nie posiadałam)
Masło i cukry ucieramy na jednolitą gładką masę, następnie dodajemy roztrzepane jajka i mieszamy do uzyskania jednolitej masy. 
Kolejne są wiórki, wsypujemy zostawiając trochę do obtoczenia kuleczek i na koniec herbatniki pokruszone i mieszamy. 
Formujemy kuleczki i obtaczamy w wiórkach. 

PS. Ja do swoich kuleczek dodałam 30g pokruszonych sucharków, wtedy kuleczki delikatnie chrupią podczas jedzenia;) Zamiast 100 g herbatników dajemy 70g i 30 g sucharków. ale można i troszkę więcej;)

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Miki , Blogger