RADICAL mgiełka wzmacniająca

Od jakiegoś czasu używam mgiełki Radical którą zakupiłam w Rossmannie, było to może z 2 miesiące temu. Skusiły mnie oczywiście pozytywne opinie o tym produkcie jak i nie wysoka cena (coś koło 8 zł).
Moje włosy są bardzo przesuszone i pękają, a to za sprawą malowania ich na kolor bardzo jasny blond, jak i wcześniejszego ściągania koloru, gdyż naturalnie mam ciemne włosy.
Tak więc skuszona popularnością mgiełki bez większego zastanowienia wrzuciłam  do koszyka.
A więc co obiecuje producent:
"Wyjątkowo skuteczny preparat do włosów zniszczonych i wypadających, wymagających wzmocnienia i regeneracji. Starannie dobrane składniki aktywne - naturalny ekstrakt ze skrzypu polnego, prowitamina B5, wyciąg z zielonej herbaty, inulina z cykorii - chronią przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego oraz doskonale wzmacniają i regenerują włosy, przywracając im jedwabistą gładkość i połysk. Dzięki regularnemu stosowaniu włosy stają się wyraźnie grubsze i mocniejsze, jedwabiście gładkie i lśniące oraz podatne na rozczesywanie i układanie."

Moja opinia
Zacznę  może od tego, że nie do końca odpowiada mi kształt butelki gdyż trzymając ją w jednym ręku bardzo trudno mi jest naciskać na spryskiwacz, bardziej odpowiadają mi jednak buteleczki o węższym dole.
Używam mgiełki jak wcześniej wspomniałam już 2 miesiące i mam mieszane uczucia...mianowicie dlatego że myjąc włosy i stosując tylko tę mgiełkę, bez innych odżywek strasznie plączą mi się włosy a w dotyku są wręcz suche i sztywne. Więc chyba nie pomagają mi w rozczesywaniu włosów.
Tak więc nie wyobrażam sobie wspomagania się innymi odżywkami.
Natomiast czy są mocniejsze? Wydaje mi się że troszkę tak, mam wrażenie że mniej pękają mi włosy i mniej zostaje na szczotce po czesaniu. Co bardzo mnie cieszy, bo głównie tego oczekiwałam od tego produktu:)
Nie zauważyłam by były bardziej lśniące i gładkie.

Jeszcze trochę w butelce pozostało bo ponad połowa, tak więc jeszcze troszkę dam jej czasu może znajdę więcej zalet, chodź wiem że moje włosy są teraz w bardzo złym stanie i może po prostu ten produkt nie dać sobie rady.
No i pamiętajmy że każdy z nas ma inny rodzaj włosa tak więc efekty u każdego mogą być inne:)
Cóż jak na razie produkt oceniam na 4- biorąc pod uwagę cenę jak i zużycie.
Jest nie droga dlatego też warto wypróbować na własnych włosach, może lepsze efekty będą u osób które mają włosy naturalne, nie farbowane?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Miki , Blogger