Crystal C Mist Toner...mój ulubieniec !

Posiadam ten produkt już jakiś czas, bodajże grubo ponad 6 miesięcy, jest już na wykończeniu tak więc mogę coś o nim napisać :)
Toner kupiłam w sklepie www.alledrogeria.pl w promocyjnej cenie za niecałe 40zł.
Bardzo fajny sklepik gdzie można kupić produkty których nie znajdziemy na naszych polskich sklepowych półkach:)
Ale przejdźmy do samego produktu...nie zauważyłam by wpłynął on jakoś kolosalnie na poprawę mojej skóry na twarzy, natomiast faktycznie buzia po dłuższym stosowaniu tej "mgiełki " jest promienniejsza, bardziej elastyczna, wydaje się zdrowsza.Jak i samo używanie produktu jest bardzo przyjemne bo ma delikatny cytrusowy zapach, nie nachalny. Fajnie orzeźwia naszą buźkę ;)
Tonera używałam w lecie do odświeżania twarzy, ale też po umyciu twarzy na noc jak i w dzień spryskiwałam twarz i nakładałam krem.
Tak więc zalety:
- świetna do odświeżenia twarzy w upalne dni i nie tylko
- ma bardzo przyjemny, świeży zapach
- można ją zabrać wszędzie gdyż jest niewielka,a za tem bardzo poręczna
- nadaje zdrowszy koloryt skórze
- skóra po tonerze jest delikatnie nawilżona, nie ściągnięta
Wady:
- jak dla mnie nie ma, chociaż mogła by być troszeczkę większa :)
Polubiłam ten produkt i po wykończeniu obecnego jeszcze się na niego skuszę:) Ale może następnym razem będzie to mgiełka z zieloną herbatą bądź różana? Zobaczymy...ale ten toner mogę Wam polecić z czystym sumieniem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Miki , Blogger