MOJE ZAMÓWIENIE ZAFUL I ROSEGAL / KOBIETY KOCHAJĄ ZAKUPY!




Hej Kochani! Przychodzę do Was dzisiaj z zakupami z dwóch sklepów jakimi są Zaful i Rosegal. Chyba każda z nas lubi zakupy i nie mowa tutaj o zakupach kosmetycznych (bo je uwielbiamy), ale o zakupach ubraniowych ;) Ja uwielbiam spędzać czas na buszowaniu po sklepach w poszukiwaniu czegoś dla siebie i często tracę rachubę czasu. Bez dwóch zdań bardziej wygodnymi zakupami bez wychodzenia są zakupy w domu, chodź nie znaczy że w poszukiwaniu spędzamy mniej czasu, jedynie nogi na tym nie cierpią :)

Muszę się przyznać, że jestem odrobinę uzależniona od zakupów internetowych. Niedawno właśnie dotarło do mnie zamówienie z wyżej wspomnianych sklepów. Jako pierwsze przedstawię Wam łupy z Zaful, i przy okazji może to będzie taką podpowiedzią co można sprawić sobie przy okazji valentines sale 2018
Ostatnio oszalałam na punkcie sweterków i mam ochotę zamawiać je przy każdej lepszej okazji, nie mogło więc zabraknąć chociaż jednego i w tym zamówieniu.

 _________________________________________________________






Sweterek jest w jednej rozmiarówce, czyli powinien być taki uniwersalny. Jak widać na mnie, niskiej osobie gdzie aktualnie noszę rozmiar M, sweterek jest troszkę Oversize. Jest bardzo ładnie wykonany i bardzo miły w dotyku. Przyjemnie się go nosi i świetnie wygląda delikatnie włożony z przodu do spodni. Tutaj w leginsach dodaje mi troszkę kilo, więc zdecydowanie polecam nosić lekko włożony w przednią część spodni ;) Wiązanie z tyłu dodaje mu uroku. To bardzo udany zakup. 

_________________________________________________ 


Komin niczym nie odbiega od tego na stronie, czyli super. Oczywiście wybrałam go w kolorze szarości, bo jest to kolorek uniwersalny, a i ostatnio bardzo lubiany przez moją osobę. Nie jest on gruby, raczej taki jesienny i myślę że świetnie się też sprawdzi pod końcówkę zimy do lżejszej kurteczki.  

Teraz pora na zamówienie ze sklepu Rosegal, gdzie  skusiłam się na trzy rzeczy. Nie mogło oczywiście zabraknąć kolejnej torebki ;) Tutaj też możemy zainspirować się i skorzystać z okazji valentines sales 2018

___________________________________________________




Torebka składa się z czterech części, znajdziemy w niej jeszcze mniejszą torebkę, wystarczy jedynie przepiąć pasek, bądź może posłużyć nam ona jako kosmetyczka. Do tego portfelik z jedną przegrodą i mały wizytownik na karty. Torebka nie duża, zgrabna idealna na co dzień. Zamykana w środku na zamek, jednak nie ma w niej przegród na telefon czy inne drobne rzeczy. Dobrze mi się ją użytkuje ;) 

________________________________________________________





Czapa okazała się bardzo ciepła i przyjemna! No cóż to był strzał w dyszkę ;) Takiej czapki mi brakowało. Bardzo przyjemnie się nosi, nie zsuwa się z głowy no i jak wspomniałam mega ciepła! 

___________________________________________________




 

Szale są spore więc świetnie sprawdzą się w roli otulacza czy to w domu czy poza nim ;) Aktualnie służą mi świetnie na uczelni gdzie z rana często jest dość zimno. Do tego idealnie spisują się kiedy mocno wieje. Są dwustronne jak widać tak więc można postawić na klasykę czerni i bieli, bądź dopasować sobie do stylizacji i wybrać np. czerwień i granat ;) Co prawda przy czarnej bluzie troszkę się brały do niej i pozostawiły puszek, ale liczę że po pierwszym praniu będzie lepiej ;) Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z tych szali. Zresztą całe zamówienie okazało się bardzo fajne i nie ma nic na co mogła bym ponarzekać ;)



Jak widać szal mieści nas oboje ;) A i nie mogłam się oprzeć i pokazać osobistej stylistki "mama" ;) Tak piknie złapała się w kadr:)  Nie mogłam się oprzeć, tak więc wybacz Mamuś 😁



Co myślicie o zamówieniu? Jest coś co wpadło Wam w oko?

Monika❤





20 komentarzy:

  1. Świetne zamówienie! Te szale są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mama nieoceniona pomocnica :-)
    Czape mam i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie czapka - jest ładna i ładnie wygląda na głowie i szale super a najlepsza jest osobista stylistka mamuska ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Udane zakupy. Szale super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile fajnych rzeczy. : D
    Jak czapek nie lubię nosić to tą Twoja z chęcią bym kupiła. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę fajne rzeczy, sweterek super wygląda jednak rzeczywiście mógłby być mniejszy lub bez tych sznurków z tyłu. Bardzo podobają mi się szaliki, ja mam kilka podobnych właśnie z azjatyckich stron, są wielkie i ciepłe tak jak lubię. Torebka wygląda też bardzo zachęcająco i chyba ją sobie zamówię

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie ogromne szale! Narzeczony zawsze się śmieje, że mam se soba koc na piknik :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie mieć taką osobistą stylistkę :D ;)
    pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna jest ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe zamówienie bardzo mi się podoba :) Oczywiście w oko najbardziej wpadły mi szale i czapka, lubię takie ciepłe, ale mimo wszystko stylowe, zimowe dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szale sa przepiękne, bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy. Sweterek najfajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma to jak wsparcie mamy i syna:) Mój szkodnik jak tylko zobaczy, że robię zdjęcia to od razu wpada ze swoimi samochodami bo przecież one będą robiły najlepsze tło:D
    Szale są przepiękne, ale i sweterek wpadł mi w oko:) Szarość to mój ulubiony jesienno zimowy kolor:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger