POZYCJONOWANIE STRON Z AFTERWEB / SEO



Dzisiaj będzie nie kosmetycznie, bardziej informatycznie, a dokładniej o tym cóż to jest takiego te pozycjonowanie stron. Czy w ogóle jest to nam potrzebne? Z czym to się je? 
Kogo takie pozycjonowanie może zainteresować? No chociażby Nas blogerki ;) Bo nie bez różnicy jest zwiększanie swojego ruchu na blogu, by chodź odrobinę wybić się w blogosferze. 

Spotkałam się nie raz z fajnym blogiem, ale wcale nie znajdował się on na górnej części wyszukiwarki google, wpadłam na niego przypadkiem. I cóż, blog ładny, fajne zdjęcia ciekawa treść tylko nie tak łatwo na niego trafić. Tak więc co by się przydało? A no pozycjonowanie! A co to takiego? Pozycjonowanie w wyszukiwarce internetowej to działania mające na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Najczęściej pozycjonowanie bazuje na technikach nie w pełni zgodnymi z wytycznymi wyszukiwarek. Pozycjonowanie często wykonywane jest razem z działaniami SEO. Dzisiaj chcę Wam powiedzieć o jednej z firm, która tym się właśnie zajmuje, a jest nią firma AFTERWEB Skupia ona specjalistów z dziedziny marketingu internetowego zajmujących się działaniami związanymi z SEM od 10 lat. Połączenie wiedzy wraz z pasją umożliwia im skuteczne pozycjonowanie stron wszystkich klientów. Codziennie realizują całościowe kampanie pozycjonowania w Google, które przynoszą widoczny wzrost zysków. Brzmi idealnie prawda? 
Jak wygląda schemat pozycjonowania strony z AFTERWEB? Właśnie tak! Oczywiście by nie tworzyć tutaj książki na długie zimowe wieczory, rzuciłam jedynie frazy, gdzie znajdziecie ich rozwinięcie z łatwością ma stronie firmy.
Takie pozycjonowanie stron jest idealnym sposobem, by dostrzegło nas znacznie więcej potencjalnych czytelników. By nasze treści wyszły na szerszy horyzont.  Bo tworzymy przecież nie tylko dla siebie, piszemy dla kogoś i im więcej osób nas dostrzeże tym lepiej. Prawda że proste? 




Może jest ktoś kto już zdążył skorzystać z pomocy takiej firmy? 

Monika❤

49 komentarzy:

  1. Ja właśnie myślę nad pozycjonowaniem i ta firma wzbudziła moje zaufanie. Szukam właśnie opinii wśród blogerów czy jest to skuteczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzena to jest skuteczne, ale dużo w tym kierunku sama możesz zrobić :) zerknij na posty Natalii Sławek z jestrudo, albo ebooki bodajże od Asi Glogazy i Kameralnej. Na bloggerze masz całkiem sporo możliwości. Możesz edytować tytuły, linki do postów, umieszczać linki wewnętrzne, alty do zdjęć, przygotować opisy postów na potrzeby wyszukiwarek. Ogólnie nie tak łatwo jest trafić na firmę, która faktycznie zajmie się pozycjonowaniem. Efekty takich działań mogą pojawić się nawet po 3-6 miesiącach, a w tym czasie kupę kasy wydamy na firmę :/ po czym może się okazać, że była nieskuteczna.

      Usuń
  2. Nie słyszałam o ich stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest wazna rzecz jesli prowadzimy firme i zalezy nam na widoczności w sieci. A najelpiej oddac sie w rece specjalistów

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała o tym pomyśleć w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno to super sprawa, teraz dużo firm z tego korzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej stronie, ale to dobra sprawa, jeśli ktoś sam się na tym nie zna, a chciał by swojego bloga wypozycjonować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zebym miala na to czas sie rozeznac i td :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma czegos takiego jak techniki "trochę niezgodne". Pozycjonowanie z gruntu rzeczy jest niezgodne z wytycznymi Google - więc tutaj nie ma co ściemniać. Każdy seowiec, agencja - narusza takowe wytyczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skuteczne pozycjonowanie w dzisiejszych czasach to przede wszystkim content marketing. Poradnikowe, odpowiadające na problemy użytkowników artykuły są niezwykle mocno premiowane przez Google. Za tym idzie większy ruch na stronie oraz czas na niej spędzony. To wszystko napędza pozycje w serpach. Oczywiście nie należy zapominać o dostosowaniu strony pod SEO oraz link builduingu, który powinien być nastawiony na jakość, a nie ilość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale nie we wszystkich branżach można podziałać z content marketingiem - nie wszystkie firmy mają na to budżet. Najczęściej firmy lokalne pozycjonuje się przy użyciu innych technik bo content marketing się tam nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście jeszcze nie korzystałem z usług tej firmy. Musze poczytać o nich bo w sumie miałbym jakieś zlecenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozycjonowanie to bardzo ważna sprawa, pozwala naprawdę zauważalnie zwiększyć ruch na stronie a co za tym idzie, również liczbę klientów. U mnie się sprawdziło, różnica jest kolosalna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Martyna Nowak12 lipca 2018 10:55

    Jakoś nigdy nie współpracowałem z tą firmą bo jej po prostu nie znam. Jak dla mnie na razie na rynku w pozycjonowaniu jest https://dolp.pl/pozycjonowanie-stron-www bo to im zleciłam pozycjonowanie mojej www. Jak do tej pory bardzo skrupulatnie wywiązują się ze swoich zadań i pozycjonowana strona idzie w górę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny artykuł, my też zaczęliśmy ostatnio korzystać z usług firmy która zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych. https://1stplace.pl/pozycjonowanie-krakow/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozycjonowanie stron jest jak najbardziej ok.Poszczególne firmy chcą się jak najlepiej pokazać i wymyślają słowa klucze. Nie jest to niezgodne z żadnym prawem ani niemoralne. Jest to element reklamy, który wyewoluował w ostatnich latach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wpis! Bardzo mi się podoba. Pozycjonowanie powinno być obowiązkowe dla każdego przedsiębiorcy online.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujący artykuł. Zgodzę się z tym, że SEO to przyszłość reklamy. A jeśli chodzi o pozycjonowanie stron www wrocław jest zdecydowanym liderem. Rozejrzyjcie się czy nie bylibyście w stanie wynająć jednej z wrocławskich firm do wypromowania waszego przedsiębiorstwa - jak widać, warto.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo interesujący artykuł! W samo sedno. pozycjonowanie to świetna formy wybicia się spośród konkurencji i szansa na zwiększenie rozpoznawalności w sieci. Osobiście korzystałam z usług Ideo Force - świetnie wspominam współpracę i serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobre pozycjonowanie zawsze będzie miało wzięcie. SEO było popularne i będzie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też chyba w końcu zdecydujemy się na pomoc agencji, bo na własną rękę jednak to nie idzie tak jak powinno i wciąż brakuje czasu. Szukamy firmy tylko i wyłącznie z Wrocławia. Aktualnie rozważamy ofertę - pozycjonowanie wroclaw od Fox Strategy. Miał ktoś może z nimi do czynienia?

    OdpowiedzUsuń
  22. Znana marka, lecz mają ceny wygórowane. Ja zleciłem pozycjonowanie Cymesowi - https://seo-cymes.pl/pozycjonowanie-stron/ i jestem zadowolony. Ruch wzrósł o 20% w skali 3 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bloga pozycjonować można poprzez publikacje dużej ilości rozbudowanych artykułów pod słowa kluczowe z długiego ogona. Oczywiście trzeba pamiętać o SEO technicznym.
    Dla firm z Warszawy - https://mkmak.pl.

    OdpowiedzUsuń
  24. Słuchajcie, jeśli chodzi o pozycjonowanie stron, to ja dzisiaj trafiłem na taką firmę <a href='https://fabrykamarketingu.pl/programmatic-buying-rtb/">https://fabrykamarketingu.pl/programmatic-buying-rtb/</a> , to agencja reklamowa, która z tego co widzę potrafi tworzyć na prawdę ciekawe i chyba przynoszące efekty kampanie reklamowe. Powiedzcie mi co wy o tym sądzicie? jak dla mnie warto wypróbować tego RTB, ponieważ zapowiada się na prawdę ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  25. Na skuteczne pozycjonowanie wpływa na pewno bardzo dużo czynników. Przeczytanie jednego artykułu to troszkę za mało, ale tu już zawsze coś!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pozycjonowanie pozycjonowaniem, ale co jeśli odwiedzin na stronie sklepu mam dużo a chciałbym zwiekszyć ilość sprzedaży? Czy są do tego jakieś dedykowane narzędzia?

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdnaiem jeśli już zamierzacie pozycjonoac strony to na pewno dobrym rozwiązaniem będzie tutaj zdecydować się na kampanie adwords. Nie wiecie jak je skonfigurować? Nie ma się czego bać. Sporo wskazówek na ten temat znajdziecie tutaj https://podstawybiznesu.pl/jak-korzystac-z-adwords-aby-kampanie-generowaly-realne-zyski/ i jak najbardziej polecam wam się zapoznać z tym artykułem

    OdpowiedzUsuń
  28. Super artykuł. Dużo wartościowych informacji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wydaje mi się, ze jeśli chodzi o reklamę to warto jest ja przede wszystkim powierzać doświadczonym agencjom. Ja na przykład od dłuższego czasu współpracuje z tą https://fabrykamarketingu.pl/seo-pozycjonowanie/ i na prawdę jestem bardzo zadowolony z ich usług. Jak najbardziej polecam wam się z nimi skontaktować w sprawie pozycjonowania.

    OdpowiedzUsuń
  30. Słuchaj, jeśli zamierzasz wprowadzić do swojego sklepu jakieś integracje to wydaje mi się, że dobrym rozwiązaniem może być opisana tutaj https://sellintegro.pl/13-comarch-optima integracja z Comarch. Słyszałem, że sporo osób bardzo dobrze wspomina i chwali sobie moment decyzji o wdrożeniu jej do swojego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Słuchaj, jeśli zamierzasz wprowadzić do swojego sklepu jakieś integracje to wydaje mi się, że dobrym rozwiązaniem może być opisana tutaj https://sellintegro.pl/13-comarch-optima integracja z Comarch. Słyszałem, że sporo osób bardzo dobrze wspomina i chwali sobie moment decyzji o wdrożeniu jej do swojego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie korzystałam z usług firmy opisanej w artykule. Jestem z małopolskim i bardzo sobie cenię bezpośredni kontakt z firmami z którymi współpracuję. Dlatego też powierzyłam kompleksowe pozycjonowanie mojego sklepu specjalistom z Krakowa https://www.devagroup.pl/pozycjonowanie-krakow I jestem bardzo zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pozycjonowanie jest mega ważne. Dziękuje za świetny artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobry wartościowy artykuł. Nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe i przydatne porady, które warto zapamiętać. Pozycjonowanie samemu to nie to samo co zlecenie tej czynności firmie specjalizującej się w tym.

    OdpowiedzUsuń
  37. Reklamy displayowe dają duże możliwości w kwestii kreowania przekazu reklamowego – reklama może być statyczna lub animowana, co daje duże pole do popisu. Polecam zajrzeć na stronę http://adnext.pl/onas/baza-wiedzy/reklama-display/ gdzie temat ten został szerzej rozwinięty.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jakoś nie kojarzę, abym kiedykolwiek korzystała z firm które pozycjonują. Za to lubię dużo czytać i na tym się przede wszystkim skupiam. Czytałam także o parametrach w SEO https://www.zgred.pl/blog/jakie-parametry-sa-istotne-w-seo/ oraz o ich ważności.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem pod wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  40. Czekam na kolejny wpis, ponieważ każdy wpis który dodajesz posiada bardzo dużo ciekawych informacji, które przydadzą mi się w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Artykuł fajny, bardzo skrócony ale grafika robi robotę.

    OdpowiedzUsuń
  42. Oprócz pozycjonowania trzeba zadbać również o odpowiednią reklamę w social mediach. W dzisiejszych czasach to źródło informacji o działalności naszej firmy. Dlatego poczytajcie: http://zoneweb.pl/jak-w-pelni-wykorzystac-potencjal-mediow-spolecznosciowych-w-marketingu/.

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedyś chciałam samodzielnie pozycjonować swoją stronę internetową. Doszłam jednak do wniosku, że to za duże ryzyko szczególnie, ze się na tym zupełnie nie znam. Dlatego postanowiłam zlecić pozycjonowanie tej agencji marketingowej http://kreacjasukcesu.pl Posiada wieloletnie doświadczenie i cieszy się pozytywną opinią wśród klientow.

    OdpowiedzUsuń
  44. Pozycjonowanie strony najlepiej zlecić profesjonalistom. Ja w życiu nie odważyłabym się pozycjonować strony na własną rękę! Jeśli szukasz profesjonalnej agencji marketingowej to zajrzyj tutaj https://kreacjasukcesu.pl i zapoznaj się z ofertą Kreacji Sukcesu. Jest to agencja PR'owo marketingowa ciesząca się uznaniem wśród klientów.

    OdpowiedzUsuń
  45. Pozycjonowanie się szybko zmienia. Ale warto inwestować w SEO.

    OdpowiedzUsuń
  46. Z tego co ja wiem to ta agencja https://greenparrot.pl/nasza-oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/poznan/ bardzo profesjonalnie zajmuje się pozycjonowaniem. Zatem jeśli szukacie kogoś skutecznego to warto się z nimi skontaktować

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger