WITAM WAS KOCHANI Z POWROTEM....!!



Witam Was Kochani!
Mnóstwo czasu minęło od mojego ostatniego wpisu, rzadko tu zaglądałam i prawie wcale nie byłam aktywna w blogoswerze. Chodź myślami byłam tutaj ciągle i strasznie tęskniłam by szybko powrócić i tworzyć dla Was recenzję i nie tylko. Czasami wskakiwałam chociaż na chwilkę poczytać co u Was nowego, co testujecie czy zaczerpnąć informacji kiedy czegoś potrzebowałam. 

Mnóstwo czasu już zbierałam się by coś wreszcie napisać....dziś...jutro...
Czemu mnie tyle czasu nie było? Troszkę żyłam w biegu i w sumie nadal tak jest, zbrakło czasu na pewne rzeczy, częściej wybierałam po prostu odpoczynek po ciężkim dniu. Popadłam troszkę w wir swojej pracy którą wykonuję aktualnie, dążąc do tego by robić to co kocham 💅. 


Tak więc teraz trochę takiej prywaty, troszkę muszę się Wam wytłumaczyć 😔 Tęsknota za powrotem tutaj byłą tak silna, że nie przeszło mi przez myśl by zawiesić blog, raczej gdzieś tam myślałam sobie, że jak już wrócę zdecydowanie częściej będziecie widywać tutaj stylizację paznokci, ale tez nie zabraknie recenzji kosmetycznych. Aktualnie testuję kilka produktów, więc będą się one pojawiać powoli.  
Troszkę działo się u mnie przez ten długi czas ciszy i tak naprawdę nadal gdzieś to wszystko idzie do przodu. 





Aktualnie dla Nas wszystkich jest to ciężki okres, z powodu koronowirusa, który sprawił że wszystko zwolniło. Ja również na jakiś czas #zostajewdomu bo sytuacja jest poważna, a w mojej pracy (salon kosmetyczny) absolutnie nie da się uniknąć kontaktu bezpośredniego z klientem. 
Tak długo mnie tutaj nie było, że nie wiem cóż jeszcze napisać. Już wiecie dokładnie czym się zajmuję, mam nadzieję, że chodź troszkę cieszy Was mój powrót, bo mi Was bardzo brakowało ❤

Wrzucam dla Was na zakończenie taki klasyk, czyli oczywiście french, no może troszkę nie taki całkiem klasyczny, ale ponadczasowy! 





women shirt

 

Ściskam i życzę zdrówka Kochani!

Monika💋


18 komentarzy:

  1. Hej! Witam z powrotem;) Super, że się rozwijasz:) Pazy piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super manicure, piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog to nasze miejsce do wyrażania siebie i ciężko jest zostawić coś, co się zbudowało przez długi czas i włożyło serce. :) Mani jest cudne. :) Mam nadzieję, że szybkom ustabilizuje sie sytuacje w kraju i na świecie i wszystko wróci do normy. Buziaki kochana. :*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest to miejsce gdzie zawsze chętnie wracam. Uwielbiam pisać jak i również zaglądać do Was :) Bądźmy dobrej myśli :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Klasyk który się kocha bądź nienawidzi :)

      Usuń
  5. manicure mega cudowny:) widać że masz do tego serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam przerwę w blogowaniu kilka miesięcy ale wróciłam 😀. Ciężko o tym zupełnie zapomnieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to miejsce tworzyło się tyle czasu i nie sposób tak po prostu zostawić.

      Usuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger