MAŁA ARCHITEKTURA / ESTETYCZNIE I FUNKCJONALNIE



Produktów bazują na geometrycznych kształtach przypominających plątaninę gałęzi w ptasim gnieździe. Taki design w połączeniu ze stalą daje ciekawy efekt i sprawia, że meble nie przytłaczają otoczenia, są efektowne, wzbudzają ciekawość. Ławki mogą być wyposażone w dowolne czujniki, które monitorują warunki mikroklimatyczne jak również zapewniające jej bezpieczeństwo. To właśnie MAŁA ARCHITEKTURA
Jak dobrze wiemy szczegół ma znacznie, i bez wątpienia lubimy otaczać się ładnymi przedmiotami, ale też funkcjonalnymi. 
Piękne meble, ciekawe dekoracje ścienne, fajne gadżety! 
Ja bardzo lubię dekoracje ścienne i absolutnie nie pogardziła bym chociażby właśnie taką dekoracją jak ten piękny koń <3 


Ostatnio moje myśli krążą wśród tapet...tak tak! Chociażby dlatego, że możemy mieć wzór taki jak nam się po prostu wymarzy, bez problemu że będzie coś nierówne itp. Ja kocham geometrię i pewnie nie jestem w tym jedyna ;) Dlatego czarno biała tapeta w geometryczne kształty to coś dla mnie.


A może coś dla maluchów? Mój był by zachwycony taką hulajnogą! No co jak co, ale jest zdecydowanie unikatowa ;)




Skusili byście się na coś dla siebie?
Monika❤
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. Nie wiem czy czułabym się dobrze wśród geometrycznych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger