CYTRUSOWO-PIŻMOWA WODA PERFUMOWANA NOU BERGAMOT



Chyba każda kobieta posiada chociaż jeden ulubiony flakonik perfum czy wody toaletowej. Piękne zapachy to coś czym my kobiety lubimy się otaczać, zarówno w pielęgnacji jak i lubimy kiedy pięknie pachnie w domu. Zapach....nieodzowna część naszego życia, naszych wspomnień. I dzisiaj właśnie będzie pachnąco i bardzo miło. 
W moje ręce jakiś czas temu wpadł zapach Bergamot od NOU, zapach który wywołał u mnie bardzo przyjemne uczucie, za każdym razem kiedy go używam mam wrażenie, że już spotkałam się z tym zapachem gdzieś wcześniej, i jest to uczucie bardzo przyjemne...otulające. 

OD PRODUCENTA
______________________________________________
Właśnie wkraczasz do ogrodu NOU Bergamot. Spacer rozpoczyna się od zapachów cytryny, bergamoty i kardamonu, ale po chwili wyczujesz również świeżość przed chwilą zerwanych z gałązki zielonych liści. Zamarzy ci się filiżanka orzeźwiającego napoju i wtedy, nieoczekiwanie, pojawią się zapachy jaśminu, zielonej herbaty, irysa i lilii. Dreszcz emocji popchnie cię tajemniczą alejką w głąb ogrodu. W jednym z najpiękniejszych zakamarków zielonego buszu odkryjesz drzewo cedrowe, wokół którego tańczą nuty piżma.

NUTY ZAPACHOWE
Nuty głowy:  cytryna, bergamota, kardamon, zielone liście
Nuty serca: jaśmin, zielona herbata, irys, lilia
Nuta bazy:  drzewo cedrowe, piżmo



Flakonik jest bardzo ładny, prosty. Najbardziej natomiast zachwyciło mnie wnętrze, które urzeka i wprawia w dobry nastrój. Zdecydowanie wyczuwamy tutaj intensywność bergamotki z mieszanką cytrusów.  Zapach jest mocno wyczuwalny, mogę zdecydowanie powiedzieć, że bardzo intensywny. To zapach bardzo energiczny! Trwałość również zdecydowanie na plus! 
Moim zdaniem jest to zapach dość nietypowy, przepełniony prawdziwą garścią energii. Zostałam nim bardzo miło zaskoczona, serio! 

Osoby które lubują się w bardzo subtelnych zapachach, mogą się z nim nie polubić.  Dlatego też warto wcześniej po prostu sprawdzić osobiście zapach, a możecie to zrobić chociażby w sieci drogerii Rossmann. Dla mnie ten zapach to petarda! 



Lubicie intensywne zapachy, czy jednak idziecie w kierunku czegoś bardzo subtelnego? 

Monika❤





8 komentarzy:

  1. Lubie intensywne zapachy :) Ciekawa jestem jak pachnie i czy ten zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widziałam je po raz pierwszy to myślałam że to propozycja dla mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio to jeden z popularniejszych zapachów w blogosferze. Ja stawiam na subtelne, delikatne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość specyficzny, ale bardzo mi się podoba. Super wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger