GAMISS VALENTINES GIFTS 2018



Walentynki już niedługo, a co za tym idzie niektórzy zastanawiają się co podarować drugiej połówce ;) Przeglądamy strony internetowe w poszukiwaniu idealnego prezentu, by sprawił on radość. Niektórzy szukają prezentów praktycznych, niektórzy stawiają na subtelny gest, a inni uwielbiają te serduszka, misie i czerwone szaleństwo jakie w takim dniu panuje! Ja pokażę Wam dzisiaj propozycje walentynkowe GAMISS!




 
 
 

 
 
 
 
 
 
https://www.gamiss.com/promotion-valentine-sale-special-68/?lkid=12751017
 
 
 Co wpadło w oko?
Monika ❤
 
 
 

17 komentarzy:

  1. Ja też już powoli się zastanawiam nad prezentem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zamierzam sobie w końcu kupić Light Box to przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą literową tablicę i polecam, jest świetna ;) Czarna bielizna jest bardzo sexi, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka naprawdę mnie zaciekawiła, wygląda na taką która tuszuje nadmiar ciałka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super bluzy! :D Bardzo mi się podobają te męskie i ta damska również jest świetna! :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie na bloga - właśnie pojawił się nowy wpis! :D
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne bluzy i sukienka bardzo oryginalnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To koronkowe body wygląda cudownie! Sama nie wiem, co dostanę na walentynki, ale znając życie mój chłopak spełni moje ciche prośby i będą to nowe książki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełeczko z różami fajne ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger