WSPOMNIENIE LATA OD LE PETIT MARSEILLAIS



Paka miała wjechać wcześniej, bo już drobną chwilę ze mną jest, ale atmosfera świąt i inne sprawy troszkę czasu mi zabierają, tak więc jestem z lekkim opóźnieniem ;) Paczka jaka dotarła do mnie nie jest typowo świąteczna, gdzie przeważają nuty korzenne i pomarańczy. Jest raczej totalnie....letnia! Tak tak, to taki subtelny powiew lata na zimowy dzień ;) 


I bardzo fajnie, bo ja bardzo lubię owocowe zapachy, gdzie między innymi właśnie takie się tutaj znalazły. Stosowanie takich kosmetyków, o takich aromatach to idealny sposób na przedłużenie lata i powspominanie tych słonecznych dni :) Zerknijmy zatem co znalazło się w pudełku!




Zarówno brzoskwiniowy żel jak i antyperspirant pachnie cudownie! Bardzo świeżo, mocno owocowo i faktycznie kiedy zamkniemy oczy widzi się lato w pełnej krasie! 



Jak podoba się zawartość paki?

Monika ❤



11 komentarzy:

  1. gratlacje i udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zawartość. Zaciekawiły mnie te kompozycje zapachowe, dlatego podczas kolejnych zakupów rozejrzę się za tymi nowościami.
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten zapach brzoskwini ! Zuzylam kolejną butle i juz wiem ze to mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość przyjemna, ale zdjęcia wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna paczka. Uwielbiam ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam brzoskwiniowy żel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja nie lubię tej marki. Nic się jeszcze u mnie nie sprawdziło. Na te produkty się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tęsknię za latem! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię kosmetyki LPM, ciekawią mnie antyperspiranty

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie wypróbuję żele, kwiat pomarańczy pachnie cudnie, jest np. w kremowym żelu nivea happy time, który uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger