SZMINKOWY RAJ - CZYLI DO WYBORU DO KOLORU! / AVON, MARK., EPIC LIP LIPSTICK



Hej hej hej! Nie przychodzę do Was z recenzją, a raczej pokazaniem paki jaka do mnie dotarła z Wizaż, z czymś co uwielbiam czyli szminki.....szminki od Avon. Myślę że ten wpis będzie idealnie pasował do nadchodzącego Sylwestra, który to przecież już w niedzielę ;) A ja jestem bardzo ciekawa jaki kolor szminki zagości na waszych ustach, czy będzie to klasyczna czerwień? Stonowany beż, a może coś bardziej z błyskiem? 
U mnie jak się domyślacie zagości na ustach jedna z tej 16, którą zaraz wam pokażę, ale konkretnie która to jeszcze nie wiem, natomiast wiem, że jest w czym wybierać!
Trafiło do mnie 16 kolorków, gdzie znajdziemy nudziaki, czerwienie, róże, ale też i bardziej odważne kolory. Szminki są nowością Avon mark Epic Lip, gdzie formuła tych szminek została wzbogacona o primer, który pozwala na gładsze i lepsze rozprowadzenie koloru, przy czym ten kolor jest bardziej wyraźny. Również mają długo trzymać się na ustach. W sprzedaży mają być dostępne od stycznia 2018r. Póki co na ustach miałam jeden kolor i mogę powiedzieć, że faktycznie sam kolor jest bardzo intensywny i ładnie kryje, przy czym nie przesuszał mi ust. Więcej powiem jak dokładniej sprawdzę, chociażby w noc Sylwestrową. Teraz zerknijmy na kolory jakie do mnie trafiły ;)





Bardzo podoba mi się ten grawer 'mark" na samej szmince, myślę że wygląda to bardzo elegancko. Opakowania to czerń i biel, czyli fajnie, bardzo klasycznie i elegancko. Niektóre kolory mnie zaskoczyły, bo są naprawdę dość odważne, ale chyba pokuszę się by i je użyć na jakąś okazję. 



 






To będzie trudny wybór....bo nie wiem na jaki kolor się zdecydować ;) Dużo jest tutaj interesujących kolorów, takich które mi się podobają. Jak wiecie uwielbiam czerwienie, więc nie wykluczam, że to może właśnie takie kolor zostanie wybrany :) Bez obaw dowiecie się na co padło ;) 
A może pomóżcie mi wytypować tą idealną na nadchodzącą noc? Jaki kolor Wy byście wybrały? 


Monika ❤



 

20 komentarzy:

  1. Trzeci róż i pierwszy fiolet to moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie do wyboru, do koloru :) zawsze się zastanawiałam co robią blogerki jeśli dostają np. 20 pomadek w różnych kolorach. Czy naprawdę malują się wszystkimi na raz co jakiś czas? :) Ja bym ich w życiu nie zużyła, pewnie bym wybrała 2-3 kolory a reszta poszłaby w kąt albo na wydanie, no ale jak dać pomadkę, którą przetestowałam - oto jest dylemat...

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał ile kolorów! Najbardziej podobają mi się te nude :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne odcienie, zwłaszcza nude!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest w czym wybierać oj jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dużo pięknych kolorów! Nudziaki cudowne, ale jest kilka odważnych, jak np. granat, czy bordo. Jestem ciekawa jak z ich trwałością...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalne żywe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, zakochałam się w tych wszystkich pięknych kolorach!<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się wszystkie kolory podobają i każdy z nich bym chętnie przywłaszczyła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadło mi w oko kilka kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka świetna paczka! Każdy kolor jest interesujący! mnie jakoś najbardziej zachęca fiolet ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. roze to zdecydowanie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę kupić czerwoną!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wszystkie kolorki :) ja najczęściej wybieram coś z nude lub czerwienie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger