KONKURS - BECAUSE I AM PRECIOUS!



Moi Kochani!
Na Facebooku jest od jakiegoś czasu KONKURS, a zgłoszeń....brak. Szkoda bo wygranych jest aż 5 osób, czyli chyba całkiem sporo ;) Macie możliwość wygrania zestawu kosmetyków od Lactacyd, gdzie na pewno w tym zestawie znajdzie się olejek do higieny intymnej! 

Ja Wam powiem Mi drodzy pierwsze spostrzeżenie co do tego olejku,a na końcu podam dokładne dane odnośnie konkursu i liczę że jednak ktoś skusi się na jego udział, bo warto ;) 


Zacznę od tego, że paczka dotarła do mnie całkowicie niespodziewanie i wywołała u mnie niemałe zdziwienie i bardzo pozytywne zaskoczenie!  Produkty Lactacyd były tak pięknie zapakowane, że szkoda było te produkty z stamtąd zabierać ;) 
W środku znalazł się cudowny wianek, który idealnie pasował do tej przesyłki. Miał on symbolizować drogocenne właściwości, naszą kobiecość, subtelność i intymność.
Prawdziwie piękna przesyłka! Chyba każda z nas lubi takie cudowne, kobiece niespodzianki!




Lactacyd Precious OIL to wyjątkowo delikatny olejek do higieny intymnej. Formuła wzbogacona o drogocenne olejki została stworzona by delikatnie oczyszczać i nawilżać okolice intymne. Twoja skóra będzie miękka, gładka i nawilżona. Uczucie satynowej miękkości do 8 godzin!

Absolutnie zgadzam się, że jest to produkt wyjątkowo delikatny. Zresztą sama jego forma o tym świadczy...olejek, który pod wpływem wody delikatnie się pieni. Dobrze odświeża i sprawia że czujemy się komfortowo.
Nawilża okolice intymne i dzięki temu właśnie ten komfort jest odczuwalny.

Produkty Lactacyd miałam już okazję używać, w innej formie i był to dobry produkt. Moja mama do tej pory sięga po produkty Lactacyd, z polecenia swojego lekarza, a i faktycznie są to produkty które się sprawdzają ;) Dlatego też cieszę się z możliwości sprawdzenia tej nowości w formie olejku.
To czysta przyjemność!



A co jest ciekawostką w tym produkcie Kochani? Mianowicie to że ten olejek sprawdzi się idealnie do golenia okolic intymnych ;) Sprawdzone! Radzi sobie lepiej niż niejedna pianka do golenia ;)

A kiedy będziecie mieli w zamiarach wybrać się gdzieś z dala od domu, to taki olejek idealnie sprawdzi się do mycia ciała ;)
Taki trochę produkt uniwersalny i bardzo fajnie!









KONKURS
Znajdziecie wszystkie informacje na moim Facebooku

Konkurs trwa do 30.09.2017r. 
Zapraszam serdecznie do udziału!






8 komentarzy:

  1. O rany ale ślicznie przygotowana przesyłka! Ciekawa jestem tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłoszenie spontaniczne, ale wysłane :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, świetnie wyglądasz w tym wianku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zapakowana przesyłka, aż miło takie otwierać :) Zawartość również ciekawa, pomyślę nad zdjęciem i zgłoszę się do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś nowego,olejek i w dodatku uroczo żółty,rzadkość w produktach do higieny intymnej :)
    Ja już dziś nie zdążę ze zdjęciem,poza tym płynów na chwilę obecną mam 3 w zapasie,mam nadzieję że dziewczyny wygrają bo widzę kilka zgłoszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. proszę prosze u wszystkich na blogu olejek :D
    Pięknie wyglądasz w tym wianku

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger