ŚWIAT DZIECKA

21 sierpnia 2017

SZARY KOMBINEZON ZE STRONY E.BUTIK.PL


Hej Kochani!
Pisałam kawał czasu temu że skusiłam się na promocję sklepu e.Butik.pl gdzie kupiłam szary kombinezon. 
Ostatnio zdecydowanie kombinezony mnie urzekają i co rusz rozglądam się za innymi, tym razem może z długą nogawką ;) 

Moje obawy były oczywiście co do rozmiaru, bo modelki mają piękną figurę i są zdecydowanie wyższe, bo ja niestety jestem dość niska ;)  Ale kwota 18zł mnie skusiła i stwierdziłam, że najwyżej poleci dalej jak nie będzie pasował. 
Nie są to moje pierwsze zakupy w tym sklepie, bo lubię tu zaglądać. Czy tym razem zakup również był udany? Sami zobaczcie ;) 

Przepraszam Was za zdjęcia które nie są idealne, nie porywają, ale mąż dopiero się doucza robić takowe zdjęcia, bo to z pod jego ręki wyszły. Tak więc obiecuję będzie coraz lepiej ;) 
Rozmiar jaki wybrałam to M i chyba muszę przyznać trafiłam  ;) Moje obawy, że będzie za długi na takiego kurdupla jak ja, na szczęście okazały się niesłuszne ;) Zdradzę Wam że mierzę nie więcej niż 160 cm modelka natomiast miała coś koło 170cm. 





Kombinezon jest bardzo przyjemny i myślę że naprawdę fajnie się prezentuje, nawet na mnie ;) 
Co bardzo mi odpowiada taki kombinezon sam jeden tworzy już cały ubiór, to idealne rozwiązanie kiedy nie wiem co na siebie włożyć ;) 
Na plecach zapinany jest na złoty zameczek, co dodatkowo dodaje mu uroku. 


Jak można dostrzec wiązany w pasie tasiemką, dość sztywną, ale nie jest to wielki kłopot, bo to wiązanie dobrze trzyma, nie rozplątuje się samoistnie.
Tasiemkę zdobi napis LOVE i serduszka.



Ja połączyłam kombinezon jeansową marynarką. 
Moja mama na początku nie zauważyła nawet że jest to kombinezon, zapewne za sprawą tej kamizelki ;)
Buciki tutaj to oczywiście Slip on na podwyższonej podeszwie. 
Aktualnie w sklepie już tego kolorku nie widziałam, ale w innych jest jeszcze dostępny.



Jak Wam się podoba mój zakup? Macie w swojej szafie kombinezony?  

Monika






43 komentarze:

  1. Świetny zakup,
    W mojej szafie jest chyba tylko jeden kombinezon i chyba muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie widziała bym się w kombinezonie teraz tylko się za nimi rozglądam ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny. Ja lubiłam robić zakupy w Butiku stacjonarnie, ale ostatnio nigdzie go nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tam zaglądać przy okazji zakupów ;) U mnie akurat jest w galerii zawsze w tym samym miejscu ;)

      Usuń
  3. o bardzo fajnie połączyłaś go z kamizelką

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się, fajny sportowy kombinezon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny do moich ukochanych trampek ;)

      Usuń
  5. ładny jest. Sama chętnie bym w takim chodziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie są jeszcze w różowym pudrowym kolorze ;)

      Usuń
  6. Śmiesznie niska cena, a sam kombinezon dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kombinezon! Wyglądasz naprawdę ślicznie kochana :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się te zestawienie z kamizelką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny tn kombinezon - idealny na co dzień :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Brakuje mi takiego kombinezonu w szafie, lubię chodzić w takich po domu albo wtedy, kiedy wybiegam na szybkie zakupy :) Moim zdaniem ładnie w nim wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny :) sama mam juz ponad 10, w tym dwa do pracy i pokochalam je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ho ho to spora kolekcja ;) U mnie dopiero pierwszy, jeden musiałam sprzedać bo niestety był za mały :/

      Usuń
  12. dla mnie troszkę jak piżamka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe można i do tego go zastosować ;)

      Usuń
  13. Świetnie w nim wyglądasz, ciekawe czy u mnie też by się tak ładnie ułożył, przymierzałam wiele i jakoś mi nie pasowały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie myślałam przed zamówieniem ;) A okazał się trafiony ;)
      Dziękuję ;)

      Usuń
  14. Kiedyś lubiłam kombinezony, teraz jakoś mi przeszło. Może dlatego, że nie podobają się one mojemu chłopakowi ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post! Photos are apsolutely amaizing! *-*
    Hope You'll click on links which are in my last post and if you want that we follow each other let me know :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy jeszcze nie miałam kombinezonu ale to bardzo fajna sprawa na lato! No i nie potrzeba dobierać do siebie góry i dołu ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...