CAFFEINE SHAMPOO - TREE IN THE BOTTLE / SZAMPON KOFEINOWY WZMACNIAJĄCY WŁOSY I NADAJĄCY OBJĘTOŚĆ / ORGANICS BEAUTY



„Życie ma moc i piękno w naturalnym, czystym stanie”

 

Mieliście już okazję widzieć szampon kofeinowy O'right na moim IG czy Fanpage, gdzie osobiście strasznie byłam podekscytowana tym produktem. Sam fakt że po zużyciu szamponu mamy możliwość posadzenia swojego drzewka jest dla mnie po prostu czymś iście szalonym ;) 
Szampon mam przyjemność testować dzięki Michałowi z Twoje Źródło Urody.

Ja uwielbiam kosmetyki naturalne i kocham naszą piękną naturę, dlatego też takie podejście do pielęgnacji jest dla mnie czymś wspaniałym. Organics Beauty Concept właśnie tak do tego podchodzi, takie produkty dają wiarę w to że ludzie tworzący je są pełni pasji, dbają o nasze środowisko i angażują się w sprawy ekologii. 
Do takich produktów podchodzę ze szczególną uwagą, bo przecież takie kosmetyki są tego warte.


Kawa to trunek, który gości u mnie co najmniej 2 razy dziennie, a rano jest obowiązkowym wspomagaczem, by dobrze zacząć dzień. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić, by zabrakło go w mojej codziennej rutynie. 

OD PRODUCENTA
____________________________________________________
Szampon wzmacniający i pobudzający do włosów normalnych.
97,02 % naturalnych składników
Szampon bogaty w naturalne składniki aktywne, które ożywiają skórę głowy i wzmacniają włosy. Cenne ekstrakty roślinne i naturalne olejki pomagają uzyskać równowagę skóry głowy i zmniejszyć dyskomfort, zapewniając zdrową skórę i naturalne, pełniejsze włosy. Zawiera  naturalną kofeinę, ekstrakt z dymnicy lekarskiej, liści wierzby i wiązówki błotnej. Najwyższej jakości aktywne składniki docierają do korzenia włosa, naprawiają, pobudzają do wzrostu.
 
Zastosowana w procesie produkcji technologia ultradźwięków pozwala pozyskać
najlepsze ekstrakty naturalnej kofeiny i wysokiej jakości, aktywne naturalne
składniki, bez szkodliwej chemii, w sposób bezpieczny dla środowiska.
 
Butelka tej wersji szamponu wykonana jest z biodegradowalnych włókien, które po wsadzeniu do ziemi stają się w procesie rozkładu pożywką dla umieszczonych w dnie butelki ziaren kawowca. 

Seria RECOFFEE stworzona jest na bazie koncepcji Cradle do cradle” („Od kołyski do kołyski”). Podstawą koncepcji jest postrzeganie materiałów jako składników pokarmowych krążących w zdrowych, bezpiecznych organizmach-ekosystemach. Jest to holistyczne podejście do procesu projektowania, mające na celu stworzenie systemów, które są nie tylko skuteczne, ale również wolne od odpadów. Składniki techniczne są ograniczone do nietoksycznych, nieszkodliwych materiałów syntetycznych, które mogą być używane w ciągłym cyklu bez utraty jakości. W ten sposób materiały te mogą być stosowane w obiegu zamkniętym, zamiast być poddawane procesowi downcyclingu – przemiany do produktów o niższej wartości jakościowej, gdzie ostatecznie stają się odpadem. Biologiczne z kolei składniki są materiałami organicznymi, które ostatecznie mogą trafić do otoczenia i rozłożyć się w glebie, dostarczając żywności dla mikroskopijnych form życia.


Proces ekstrakcji cennego złotego olejku Recoffee jest bardzo skomplikowany. Przetworzone fusy muszą zostać przepalone i wysterylizowane przed dalszym procesem, jakim jest technologia SFE (brak chemicznych pozostałości, ekstrakcja w niskiej temperaturze zachowuje wszystkie skuteczne składniki, niskie zużycie węgla, przyjazny dla środowiska). Z 1 kilograma fusów kawowych jesteśmy w stanie uzyskać zaledwie 15.6 grama cennego olejku. Oznacza to, że do wyprodukowania jednej 1000 mililitrowej butelki szamponu Recoffee potrzebujemy fusów kawowych z 16 średnich filiżanek tego napoju.

Według najnowszych badań, olejek Recoffee jest świetnym źródłem przeciwutleniaczy. Spowalnia proces starzenia, chroni skórę i włosy przed uszkodzeniem spowodowanymi ciepłem i zbyt wysoką temperaturą oraz skutecznie zaopatruje skórę głowy i włosy w wodę.
Seria Recoffee O’right zawiera 100% olejku Recoffee. Opakowania Recoffee pochodzą w 100% z przetworzonych fusów kawowych, żadne barwniki nie są dodawane – kolor butelek to w 100% naturalny kolor kawy.

Wszystko jest po prostu cudowne i optymistyczne!
Przed pierwszym podejściem do butelki tego szamponu, wyobrażałam już sobie zapach kawy, który roznosi się po łazience i koi moje zmysły niczym poranna kawa :) Zapach który uwielbiam!
Jakże było moje zdziwienie, że to nie jest jednak zapach tej porannej parzonej kawy, tej która co ranek dodaje mi energii. 
Tutaj mamy zapach bardzo subtelny, zdecydowanie inny niż moje wyobrażenia, ale bardzo przyjemny. Podczas mycia włosów nie jest on bardzo odczuwalny, mogła bym rzec że bardzo bardzo delikatnie.
Troszkę szkoda że ta wizja zapachu okazała się zgoła inna, no ale nie zapach jest tutaj najważniejszy. 


Szampon jest bardzo wydajny, bo naprawdę wystarcza bardzo niewielka ilość by umyć całe włosy. Pieni się naprawdę porządnie, gdzie myślałam że w tym wypadku pewnie tak nie będzie, ale jednak miło mnie zaskoczył w tej kwestii.

Nie mogę narzekać również na odpowiednie oczyszczanie włosów, bo robi to naprawdę wzorowo! 
Włosy po nim nie plączą się, nawet bez użycia odżywki. Cieszy mnie ten fakt, bo powstawanie kołtunów na moich włosach po samym szamponie, który dobrze oczyszcza to przeważnie reguła. Tutaj jest inaczej.
Najbardziej jednak cieszy mnie fakt, że ten szampon jest w stanie przedłużyć świeżość moich włosów do 2 dni! Jestem z tego względu bardzo, ale to bardzo zadowolona, bo moje włosy ostatnio tracą na atrakcyjności już po jednym dniu. Tak więc drugiego dnia, nadal mogę powiedzieć że moje włosy dobrze wyglądają i przed wyjściem nie jest konieczne ich odświeżanie. 

Każdy kosmetyk z tej linii jest świetnym źródłem przeciwutleniaczy. Spowalnia proces starzenia, chroni skórę i włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi zbyt wysoką temperaturą czy zanieczyszczeniami środowiskowymi oraz skutecznie zaopatruje skórę głowy i włosy w wodę. Kofeina w szamponach i odżywkach do włosów stymuluje ich wzrost i uodparnia mieszki włosowe na wpływ hormonów, ponadto wpływa zbawiennie na cebulki włosów, znacznie ograniczając ich wypadanie.


Szampon kofeinowy O'right sprawia że moje włosy ładnie się układają, mają większa objętość i fajnie odbijają się od nasady. Jestem pod wielkim wrażeniem tego cuda! 
Absolutnie nie przesusza, włosy mają ładny połysk, wyglądają naprawdę ładnie.

Przyznaję że nawet nie liczyłam tutaj na tyle plusów tego produktu, więc jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.
Teraz tylko pozostało ubolewać że jednak cena nie należy do najniższych bo jest to 100zł za butelkę 250ml.

 Korek butelki wykonany z bambusa



Wróćmy jeszcze do tych ziarenek kawy ukrytych w butelce, bo jest to moim zdaniem strasznie intrygujące i ciekawe.
Jak widać na powyższym zdjęciu, dokładnie na dnie butelki, mamy ukryte te ziarenka...zielone ziarenka, które będziemy mogli posadzić, by wyhodować swoje kawowe drzewko ;) 

Oczywiście nie ma co się zastanawiać, jasne że je posadzę i będę bacznie się przyglądać czy coś z tego będzie.Najlepszą obcją jest wyjęcie ziarenek  butelki, gdyż to zwiększa szanse na wykiełkowanie, butelka natomiast może posłużyć jako nawóz ;) Cudo!

Ziarna kawy osadzone na dnie butelek szamponu Recoffee są zieloną nadzieją dla utrzymania równowagi lasów kawy. Nasiona kiełkują w 1-2 miesiące i w wieku 1-4 lat, w sprzyjających warunkach środowiskowych, mamy już pełnoprawne drzewko. W piątym roku drzewko kwitnie i owocuje.



No cóż, ja jestem totalnie oczarowana, całą koncepcją jak i działaniem! 

http://organicsbeauty.pl/



To co? Może teraz napijemy się kawki? ;) 

Monika




36 komentarzy:

  1. Przyjemne z pożytecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zaciekawił mnie szampon. Uwielbiam zapach kawy. Buteleczka wygląda bardzo elegancko, i na pewno przykuwa uwagę :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jedynie zapach tej kawy, ale nie małej czarnej ;)
      Mimo tego świetny szampon!

      Usuń
  3. Buteleczka super! Ciekawe jak szampon sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszy mnie że koncepcja O'right ujęła Cie równie jak mnie :) a zdjęca cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie ;)
      Co do koncepcji, to naprawdę coś cudownego, produkt który całkowicie jest w takim obiegu zamkniętym. Po prostu świetnie, i wielkie brawa na stojąco ;)

      Usuń
  5. Marzę o jakimś kosmetyku od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie godne uwagi, teraz to już wiem :)

      Usuń
  6. Jako wielka fanka kawy, jestem oczarowana :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie teraz, oj kusi ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa :) Nie miałam go jeszcze, ale zapisuję na listę. Kupię go w przyszłosci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. coś dla moich włosów, chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam wersję z różą i z jagodami goji - te szampony są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ten szampon również bardzo dobrze się sprawdził :) Szczerze nie spodziewałam się, że będzie miał tyle plusów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny produkt i świetna filozofia. Chętnie go sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również używam i jestem bardzo zadowolona- jak nigdy.
    Do moich włosów cięzko dobrać jakiś szampon a tym razem to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sprawa z tym ziarenkiem, które później można posadzić. Cena dość wysoka, ale widzę, że jest adekwatna do jakości.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. O o tym szamponie akurat nie słyszałam ale z kawą bym się skusiła coś dla prawdziwego kawosza !! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idea marki fantastyczna. Też byłam zdziwiona zapachem szamponu. Polubiłam go natomiast za dwie rzeczy - bardzo ładnie nawilża włosy oraz przedłuża ich świeżość. Bardzo, bardzo na plus.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam zamiar spróbować w przyszłości kosmetyki tej marki :) Skład i sama idea marki jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, super idea marki. Muszę kiedyś wypróbować jej kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy o nim nie słyszałam ale hetaem bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakiś czas temu opisywałam u siebie olejek Recoffee, więc jeśli byłabyś chętna poczytać, to serdecznie Cię zapraszam. Szampon też mam i żałuję, że nie pachnie kawą, tak jak olejek. Choć może z drugiej strony to dobrze, że miałabym ciągle ochotę na kolejną filiżankę ;) Jestem zafascynowana koncepcją marki i oby więcej takich! A sam szampon uważam za jeden z najlepszych, jaki miałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdziłby się na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. oo całkiem fajny produkt!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy produkt. Uwielbiam kawę, zwłaszcza jej zapach. + obserwuję i zapraszam http://lubietestowac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, powiem szczerze ze nigdy o nim nie słyszałam :( Wydaje się na prawdę ciekawym produktem :P
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Zafascynował mnie ten produkt, szampon kawowy i ziarenka ukryte kawy to naprawdę super pomysł. Szkoda tylko, że szampon nie pachnie bardziej kawą, bo zapach kawy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam ten szampon u innych i w sumie zaciekawia mnie coraz bardziej :) A zwłaszcza te ziarenka... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo ta jego butelka jest fenomenalna ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger