IDEALNE TRIO / SZAMPON I ODŻYWKA PALMER'S - OLEJ KOKOSOWY BIOLOVE




Już nie raz wspominałam o tym w jakim stanie są moje włosy i jak ciężko znaleźć mi odpowiednie produkty do nich, by chodź trochę je zregenerować, nawilżyć. 
Kilka lat farbowania ich na platynę dały im w kość i to porządnie. Aktualnie nie farbuję włosów, regularnie podcinam by znów były piękne, gęste i zdrowe jak to było jeszcze przed jakimkolwiek farbowaniem ;) 

Znalazłam idealne trio które świetnie się spisywały na moich suchych włosach :) Całkowicie kokosowe szaleństwo fajnie nawilżyło moje włosy, przez co rozczesywanie było o wiele przyjemniejsze ;) 



Szampon odżywczo-nawilżający na bazie oleju kokosowego
________________________________________________________________
Bogaty, kremowy szampon delikatnie myje i oczyszcza włosy z preparatów do stylizacji, utrzymując jednocześnie właściwy poziom nawilżenia skóry i włosów. Formuła na bazie czystego olejku kokosowego, keratyny, protein i witaminy E, bez agresywnych detergentów i siarczanów wypełnia włosy naturalnymi olejkami, wzmacniając je i nadając niesamowity blask. Pachnie naturalnie kokosem.
Przeznaczenie
Szampon idealny dla włosów: suchych, zniszczonych, słabych, farbowanych.  
Działanie i cechy produktu:
  • dokładnie myje, nawilża i oczyszcza włosy
  • dodaje blasku włosom
  • ma kremową konsystencję
  • duże i wygodne opakowanie
  • nie zawiera siarczanów, parabenów, ftalanów, barwników, SLS-ów, glutenu i oleju mineralnego 

Odżywka rewitalizująca na bazie olejku kokosowego
__________________________________________________
 
Czysty olejek kokosowy, to polinezyjski sekret zdrowych, gładkich i błyszczących włosów. Naturalna odżywka prosto z tropików wzmacnia i wygładza włosy na całej ich długości. Preparat nawilża i rewitalizuje, nadając blasku włosom każdego dnia.
Przeznaczenie
Odżywka idealna dla włosów: suchych, zmęczonych, słabych, farbowanych.
Działanie i cechy produktu:
  • ułatwia układanie włosów, nadaje im jedwabistość
  • unosi włosy u nasady
  • zwiększa objętość
  • nie zawiera siarczanów ani parabenów

 


Jak już wspomniałam na moich przesuszonych włosach całe trio spisało się naprawdę fajnie. Szampon bardzo dobrze oczyszczał włosy, a od szamponu właśnie tego oczekuję, na żadne inne  wspaniałości nie liczę ;) W duecie z odżywką włosy naprawdę zyskały na atrakcyjności.
O wiele łatwiej było mi je rozczesywać, końcówki które są w tragicznym stanie, sianowate, nie sterczały we wszystkie strony, zostały bardziej odżywione. 

Nie sposób oczywiście nie wspomnieć jak pięknie pachną włosy po tych produktach ;) Zapach nie tylko czuć pod prysznicem, ale też na drugi dzień na włosach. Ja zwolenniczka kokosa nie mam nic przeciwko ;) 

Oczywiście jeszcze jeden produkt który tutaj dopomógł i to znacznie, jest to Olej kokosowy od Biolove 




Jak działa olej kokosowy na włosy chyba już praktycznie każda z nas wie ;) 
Olej kokosowy pomaga w odbudowie struktury proteinowej włosów, wzmacnia je i odżywia samą skórę głowy. 
Włosów nie olejowałam przed każdym myciem, ale co drugie. Olej podczas tej czynności wnika w cebulki, odżywia je i dostarcza niezbędnych składników mineralnych, takich jak potas, cynk czy magnez. Zamyka łuskę włosa, dzięki czemu stają się one miękkie, lśniące, a końcówki nie rozdwajają się.

Zauważyłam że najlepsze efekty są kiedy to olej kokosowy wcieram sobie we włosy i pozostawiam na noc. Rano oczywiście myję włosy szamponem Palmer's i niewielka ilość odżywki również wyżej przedstawionej. 
Przyznaję dość kłopotliwy proces bo nie lubię spać z czymś na głowie i trzeba uważać by poduszka nie była również naolejowana, ale dla zdrowia włosów warto się czasem poświęcić i przecierpieć ;) 


Efekt jaki uzyskałam po paru takich sesjach naprawdę mnie zadowala ;)  Czuć że moje włosy są lepiej nawilżone i odżywione, już nie sterczą w każdą stronę, jak typowe suche wicherki. Łatwiej mi z nimi pracować, są bardziej błyszczące i gładkie. 

Olej kokosowy to produkt który obowiązkowo zagości u mnie na zawsze, bo to wiadomo nie tylko produkt do włosów, a tak naprawdę do wszystkiego ;) 
Produkty Palmer's również polubiłam i może skuszę się na tę serię na bazie olejku z oliwek extra virgin ;) 

A jak u Was wygląda aktualnie pielęgnacja włosów? Używacie oleju kokosowego? 


 
Monika

27 komentarzy:

  1. Obecnie używam duetu z olejem kokosowym od gosh, więc myślę, że palmers też może mi spasować :) Poza tym nakładam serum z matrixa na końcówki i czasami fioletową maskę na całe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pamiętam jak się miało jasne włosy, też się na fioletowo robiło ;)

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że Palmers ma produkty do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ma i to nie tylko w wersji kokosowej ;) Zachęcam zerknąć w ofertę ;)

      Usuń
  3. Właśnie ten olej mnie interesuje, muszę w końcu potestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam kompletnie tych produktów, tzn. nie miałam do czynienia z pielęgnacją włosów od Palmers, ale przyjrzę się co mają w swojej oferie jeszcze, bo kokos to nie dla moich wlosów niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zajrzeć, nie tylko kokos jest w ofercie wiec można znaleźć i coś dla siebie ;)

      Usuń
  5. Używam czasem oleju kokosowego do olejowania, ale nie jest to moj ulubiony olej do włosów :). Z kolei z Palmersa miałam kiedyś balsam do ciała, bosko pachniał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak balsamy obłędnie pachną, posiadam jeden jak i mój mąż nawet ma swój własny ;)A jaki olej stosujesz do olejowania? Ja poza kokosowym lubię też z pestek arbuza ;)

      Usuń
  6. Muszę kupić tą odżywkę! Bardzo mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś wróciłam do swojego naturalnego koloru, jednak nie trwało to długo. Po prostu uwielbiam farbować włosy i czekać na ten moment kiedy to zobaczę co tym razem wyszło na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też uwielbiam farbować włosy, najbardziej wspaniały jest ten efekt tuż po ;) Ale niestety trzeba troszkę zregenerować włosy, bo platyna totalnie je zniszczyła :/

      Usuń
  8. Uwielbiam wszelakie kosmetyki, które mają w sobie choć nutkę kokosa, więc nie długo pewnie się skuszę aby kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włoski kochają olej kokosowy, duet myślę, że zdał by u mnie egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne produkty:D ale nie dla mej łepetyny bo olejku kokosowego nie lubią xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wersja z oliwką np. ;) Tak więc można skusić się na coś innego, nie koniecznie z kokosem ;)

      Usuń
  11. Duet fajnie się prezentuje :) Choć mam wysokoporowate włosy to moje włosy lubią olej kokosowy i w zawarty w odżywkach/maseczkach też im nie przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie można kupić ten szampon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między innymi w drogerii Hebe, możliwe że też w Rossmann, jaki w aptekach internetowych między innymi w aptece Doz.pl i aleleki.pl ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger