REXONA ACTIVE SHIELD / 10 RAZY WIĘKSZA OCHRONA?




Rexona to moja ulubiona firma jeżeli chodzi o ochronę przed nieprzyjemnymi zapachami, ulubiona bo nigdy mnie nie zawiodła. 
Tę nowość dokładnie Rexonę Active Shield mam przyjemność testować dzięki Ofeminin, z czego bardzo się cieszę. 
Nie będę ukrywać że kiedy tylko przyszła przesyłka moje oczekiwania co do tego produktu były spore, gdyż uważam że Rexona to produkty które nie powinny mnie zawieść. Tak już zostało że kiedy chcę mieć pewność że nic mnie nie zaskoczy wybieram Rexonę i puki co zawsze się to sprawdzało ;) Liczyłam że w tym wypadku będzie podobnie.

Rexona Active Shield można dostać również w wersji w kulce, w sztyfcie no i oczywiście w wersji dla panów. 


Od producenta:
___________________________________________________________________________________________________
Antyperspirant Rexona Active Shield to innowacyjny sposób na zachowanie świeżości!
Twórcy Active Shield postanowili połączyć działanie soli antyperspiracyjnych i naturalnych olejków roślinnych, znanych ich właściwości antybakteryjnych. Z tego połączenia powstał antyperspirant, który nie tylko redukuje pocenia, ale też uniemożliwia namnażanie się bakterii, które są odpowiedzialne za nieprzyjemny zapach potu. Rexona Active Shield to 10x większa ochrona przeciw bakteriom powodującym nieprzyjemny zapach.




Dzięki Active Shield możesz czuć się pewnie i cieszyć się świeżym zapachem antyperspirantu. Cytrusowy mix musującej grejpfrutowej nuty, mandarynki oraz odrobiny cytryny, połączony z zielonymi liśćmi i aromatem drzewa sandałowego jest jednocześnie świeży i kobiecy. Dodatkowo, technologia kapsułek zapachowych Motionsense™ sprawia, że zapach uwalnia się powoli przez cały dzień.

Kiedy dni są gorące i nie trzeba strasznego wysiłku by zacząć się pocić sięgamy po produkty które będą skuteczne. Czy w takie dni Rexona Active Shield się sprawdziła? 
Muszę od razu powiedzieć że tak! U mnie antyperspirant Active Shield spisał się bardzo dobrze właśnie w taki upalny dzień kiedy to wybraliśmy się na dość długi spacer z rodzinką.

Ale zacznę jeszcze od tego że antyperspirant odpowiada mi bardzo nie tylko dlatego że faktycznie dobrze chroni, ale nie robi białych plam pod pachą nawet jeśli długo psikamy w jedno miejsce. Mgiełka w nim jest dość delikatna i nawet psikając pod pachę, mając na sobie czarną podkoszulkę, nie spowodował żadnej plamy na brzegach ubrania. 
Jestem z tego powodu bardzo zadowolona, bo tego również oczekuję od antyperspirantów. 



Butelka nie posiada zatyczki tylko blokadę na samej górze.
Zapach jest bardzo świeży i przyjemny dla nosa. Dość wyczuwalny, zarówno podczas aplikacji (co raczej nieuniknione przy antyperspirantach w spray), ale też kiedy to właśnie zaczynamy się troszkę pocić. Niektórym ten fakt może przeszkadzać, gdyż może mieszać się z perfumami. Ale takie osoby po prostu od razu powinny sięgać po produkty bezzapachowe. 
Ja nawet lubię kiedy przy większym zmęczeniu, wyczuwam przyjemny zapach antyperspirantu. I jakoś nie specjalnie koliduje mi to z perfumami. 


Dużym plusem produktu jest fakt że nawet jeżeli delikatnie czuję że to jest ten moment kiedy ciało nabiera wyższej temperatury, moje pachy nie są mokre, co w tak upalne dni z innymi antyperspirantami się zdarzało. Tutaj tego nie ma. No i super, bo raczej mało przyjemnym jest mieć mokrą pachę kiedy to w taki ciepły dzień trzeba założyć np. koszulę, a broń cie panie w ciemnym kolorze. Wtedy trzeba zadbać naprawdę o dobrą ochronę, nie tylko przed nieprzyjemnym zapachem, ale i mokrymi plamami ;) 

Na opakowaniu mamy napisane 48h....no podchodzę do tego z lekką rezerwą, bo jak by nie było chyba nikt nie śmiga przez dwa dni bez wieczornego odświerzenia? Nie mylę się prawda? ;) Jak by nie było odświeżamy się po całym dniu. Ja nie będę z tych hardcorowców co przetestują ten antyperspirant  przez 48h bez wieczornej toalety ;) 
Również kiedy są takie dni kiedy to ten wysiłek był większy niż zwykłego dnia, i można rzec nieźle się narobiliśmy, odświeżenie ciała wskazane. 

Ja uważam tę serię Rexony Activ Shield za bardzo udaną. Tak naprawdę nie mam co do niej zarzutów. Dobrze chroni, nie plami i ma przyjemny zapach. 
Czyli i tym razem Rexona mnie nie zawiodła! Super!
Bardzo mnie cieszy że to kolejny antyperspirant po który chętnie będę sięgać. Możliwe że skuszę się na wersję w sztyfcie, bo kulka odpada, chyba Wiecie czemu ;) 
Zapraszam do poczytania innych opinii Ekspertek Ofeminin ;) ---> KLIK

 



Mieliście okazję już testować ten produkt? Jak sprawdził się u Was? 




 

12 komentarzy:

  1. Też właśnie piszę o tym antyperspirancie i również jestem z niego bardzo zadowolona! :)
    Jest super. Nie brudzi (z czego bardzo się cieszę, bo Rexona invisible pozostawiała duże plamy) i pozostawia skóę pod pachami suchą przez długi czas. Dodatkowo ślicznie pachnie! Będę go stosować bo jest genialny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od lat jestem wierna Rexonie :) obserwowałam Cię od dawna na Insta,a teraz również tutaj :) zapraszam do mnie w wolnej chwili. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już spory kawałek czasu również z nią jestem, bo zawsze daje radę. Oczywiście odwiedzę i dzięki że zostaniesz na dłużej ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego, ja kulki nie bardzo akceptuję ;)

      Usuń
  4. ja używam " blokera " z ziaji najlepszy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy, może dlatego że w sumie nie muszę sięgać jeszcze po takie rozwiązania póki co Rexona daje radę i inne antyperspiranty ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. U mnie Rexona też dała radę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger