Podsumowanie testów butów HOOY i... III cykl przed Nami!

Moi drodzy minęło już trochę czasu od kiedy mam przyjemność testować buty HOOY model Spider.
Chciała bym podsumować te wszystkie dni jak się sprawdziły. 
Tak naprawdę starałam się je przetestować w różnych sytuacjach.
Jako pierwszą rzecz to oczywiście czy sprawdzą się podczas zwykłych stylizacji tych na zakupy, czy wypad do znajomych. 




Ja nie mam zarzutów co do tego że buty pasują do wielu strojów. 
Pokusiła bym się nawet o stwierdzenie że świetnie wyglądały by w zestawieniu z fajną spódnica co dało by strojowi bardziej sportowy look.
Model jaki dostałam przyszedł w bardzo uniwersalnym kolorze tak więc naprawdę możliwości mam wiele. 
Oczywiście jako buty sportowe obowiązkowo sprawdzone zostały podczas biegania na powierzchni piaszczystej jak i asfaltowej.
No i sprawdziły się rewelacyjnie, stopy po sporym dystansie nie bolały jak po zwykłych butach kiedy to naprawdę odczuwałam dyskomfort po takich biegach. 
Tutaj doświadczyłam prawdziwej wygody. Podeszwa sprawdziła się naprawdę super, a buty są tak lekkie że bieganie to jak latanie:)




Buty idealne na codzienne spacery i nie tylko. A jeżeli chodzi o dbanie o nie? Czyszczą się naprawdę bardzo prosto, podeszwa nie sprawia problemu by doprowadzić ją do stanu pierwotnego:)
Zalety butów modelu Spider:
  • lekkie
  • stopy się nie pocą
  • wygodne
  • łatwe w utrzymaniu czystości
  • wytrzymałe (solidnie wykonane)
  • amortyzacja stopy od twardego podłoża (idealne do biegania)
  • ładnie się prezentują  :)
A wady? Ja nie znajduję, chociaż gdzieś czytałam że lepiej nie chodzić w nich po deszczu bo strasznie "jeżdżą" na śliskiej powierzchni. Przyznaję w tym kierunku nie przetestowałam, ale poza tym mankamentem buty idealne naprawdę! 



A już jutro moi Drodzy startuje III cykl testowania marki HOOY!!!
Tym razem do testów zostanie przeznaczony model  Serpentus i Cleopatra! :)
Tak więc zapraszam Was do śledzenia profilu HOOY 
Buziaki :*
 

2 komentarze:

  1. Brałam również udział w tych testach.
    Buty bardzo mnie zachwyciły.Widzę,że Ty dostałaś jeden z nowych kolorów do testowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek w sam raz:) Taki troszkę uniwersalny:) A buty świetne, chyba każdy testujący był zachwycony :)

      Usuń

Copyright © 2014 Miki , Blogger