Testuję z Ofeminin i TestMeToo

Witajcie kochani! 
Chciała bym się z wami podzielić cóż dzisiaj do mnie dotarło.
Są to dwie rzeczy, a mianowicie pierwsza to długo oczekiwane klocki LEGO duplo które otrzymałam do testów poprzez portal TestMeToo. Jak tylko dotarły zostały "zaatakowane" przez spragnione nowości małych urwisów:) 
Kolejna rzecz jaka do mnie dotarła wraz z powrotem męża do domu to płyn micelarny Garnier który będę testować dzięki portalowi Ofeminin gdzie udało mi się załapać do testów.
Płyn został zapakowany w niepozorne szare pudełeczko, ale w środku znajdował się płyn w eleganckiej torebeczce od Garnier:) 
 Takie przesyłki zawsze poprawiają mi humor ;) 
A czy u Was jakaś miła przesyłka zapukała do drzwi??
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Miki , Blogger