Specjalistyczny żel dla kobiet i dzieci - prOVag żel

Jak wiadomo problemy intymne jest zjawiskiem bardzo powszechnym i problemy ze zdrowiem intymnym dotyka ponad połowę kobiet, przynajmniej raz w życiu.
Ja jestem jedną z tych kobiet które mają z tym problem i zmagam się z tym już jakiś czas, dlatego też jestem bardzo przychylna by testować produkty które mogą mi pomóc w tej walce.
Od jakiegoś czasu stosuję prOVag żel który otrzymałam do testów od portalu Kobiecość.info 
Paczuszka zawierała ręcznik do higieny intymnej i próbki prOVag emulsji do higieny intymnej którą akurat posiadam w pełnowymiarowej wersji i już wcześniej pisałam o niej na blogu - Klik
Bardzo polubiłam produkty prOVag więc to tego testowania podeszłam z dużą przyjemnością.

 



Opis produktu:
prOVag żel to specjalistyczny wyrób medyczny w postaci żelu do zapobiegania i leczenia wspomagającego zakażeń okolic intymnych oraz łagodzenia skutków tych zakażeń.
prOVag żel zawiera cenne dla kobiety substancje wytwarzane naturalnie przez bakterie kwasu mlekowego tzw. metabolity (m. in.: kwas mlekowy, bakteriocyny, aktywne kwasy organiczne). Pomaga utrzymać fizjologiczne, kwaśne pH, zapewniając tym samym naturalną ochronę okolic intymnych przed rozwojem niekorzystnej flory bakteryjnej. Działa przeciwgrzybiczo oraz przeciwbakteryjnie wobec drobnoustrojów najczęściej wywołujących zakażenia intymne.
prOVag żel nie zawiera konserwantów, barwników i potencjalnych alergenów. Polecany jest kobietom i dzieciom od trzeciego roku życia, a także osobom podatnym na alergie i podrażnienia. Po zastosowaniu śluzówka jest nawilżona, odświeżona, a ewentualne podrażnienia złagodzone.
Jest wydajny i komfortowy w użyciu, nie brudzi bielizny. Jego praktyczne opakowanie wystarczy aż na 100 aplikacji. Produkt testowany dermatologicznie i ginekologicznie.

Wskazania do stosowania:
prOVag żel® polecany jest kobietom i dzieciom ze skłonnościami do suchości zewnętrznych narządów płciowych, zaburzeń naturalnej mikroflory oraz nawracających stanów zapalnych.
prOVag żel można stosować codziennie lub doraźnie w celu:
  • wspomagania leczenia zakażeń bakteryjnych oraz grzybiczych okolic intymnych
  • utrzymania równowagi mikroflory okolic intymnych
  • łagodzenie objawów zakażenia bakteryjnego lub grzybiczego (pieczenie, świąd, dyskomfort)
  •  utrzymania fizjologicznego, kwaśnego pH
  • profilaktycznie w stanach zwiększonego ryzyka wystąpienia stanów zapalnych w okolicach intymnych (antybiotykoterapia, klimakterium, ciąża, po połogu, w cukrzycy, w podróży, po depilacji, saunie, basenie)
Dawkowanie:
Po umyciu okolic intymnych nałożyć cienką warstwę prOVag żel na okolice krocza i zewnętrznych narządów płciowych. Żel należy nakładać od przodu w kierunku odbytu. Zazwyczaj wystarczy jedna aplikacja żelu raz dziennie, na noc. W razie potrzeby żel można stosować 2-3 razy dziennie.

Skład:
Lactobacillus ferment, aqua, propylene glycol, glycerin, hydroxypropyl methylcellulose, phenethyl alcohol, caprylyl glycol, parfum.

Żel zamknięty jest w małym poręcznym opakowaniu z higieniczną pompką o pojemności 30g. Takie małe opakowanie możemy zawsze mieć przy sobie gdziekolwiek się wybieramy.
Żel jest bezbarwny a jego zapach jest bardzo delikatny.




Nie zauważyłam by żel w jakikolwiek sposób brudził bieliznę. Ja osobiście zawszę stosuję go po kąpieli, gdzie chwilkę po użyciu czekam by się bardziej wchłonął.
Jak już wspomniałam zmagam się z problemem intymnym i żel pomaga mi w tej walce. 
Zdecydowanie żel fajnie nawilża i po nałożeniu czuć że tworzy taką barierę ochronną.
Żel bardzo mi pomógł w złagodzeniu objawów takich jak świąd i dyskomfort. 
Już po 2 tygodniach stosowania odczułam ulgę.
Bardzo fajny produkt do stosowania po depilacji kiedy to okolice intymne są bardziej podrażnione i bardziej narażone na wystąpienie stanów zapalnych. Żel bardzo fajnie koi podrażnioną skórę.
Nie rozstaję się z żelem ani na trochę:) Zawsze kiedy gdzieś się wybieram żel prOVag jedzie ze mną.
Myślę że to idealny środek pomagający walkę z problemami intymnymi jak i również świetny produkt by takim problemom zapobiegać. 
Jestem wręcz przekonana że kiedy tylko wykończy mi się ta buteleczka udam się po nową, bo warto. 
Polecam z czystym sumieniem, zarówno osobom które zmagają się z problemami intymnymi jak i tym które takowych nie mają, a są bardziej na nie narażone, np. chodzących na basen, czy saunę. 
I przypomnę że można go stosować już od 3 roku życia, tak więc również dla dzieci. A ja uwielbiam takie uniwersalne zastosowania w stylu mama-tata i dziecko :)
Buziam:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Miki , Blogger